תשובה אחת
באיביי, לפני שמשלמים, קודם לוחצים על כפתור שבו מתחייבים לקנות את המוצר. אם התחייבת ואחר כך יש בעיות בתשלום, אז זה נחשב בעיה אצלך והמוכר נפגע בגלל הבעיה שנמצאת באחריותך.
אם אתה לא יכול לפתור את הבעיה עם התשלום ואתה מחוייב לבטל את ההזמנה, מומלץ קודם כל לפנות למוכר עם התנצלות כנה ועם הסבר שיש בעיה לא צפויה עם האשראי. אם לא תעשה את זה, המוכר יכול לפתוח נגדך תלונה באיביי וזה יכול להזיק לתהליך הקניות שלך באיביי בעתיד. לא כדאי.
אם תפנה למוכר ותתנצל ותסביר שייקח זמן לפתור את הבעיה ולכן עדיף לבטל את העיסקה, המוכר יעריך את זה ויכבד את הבעיה אליו נקלעת ורוב הסיכויים שהוא לא יעשה משהו שיפגע בך, אלא פשוט יעמיד את המוצר למכירה שוב.
באותו הנושא: