170 תשובות
קשרתי אותו לחוט והורדתי לו את הראש
יש לך תסמינים של רוצח סדרתי
אני חשבתי שלשמור אותו בכוס זה מוגזם אבל אתה..
קרעתי לו רגל אחת וכנף אחת וראיתי אותו מנסה לעוף ולא מצליח
שואל השאלה:
אני אוהב להיות היטלר של יתושות
מגיע להן
אני אוהב להיות היטלר של יתושות
מגיע להן
אנונימי
יש פה מלא רוצחים אני מבינה
חשבתי שאני היחידה שעושה את זה
יתוש רק סגרתי בכוס כמה פעמים
אבל יש לי קטע עם להציק לחיפושיות לא יודעת למה
חשבתי שאני היחידה שעושה את זה
יתוש רק סגרתי בכוס כמה פעמים
אבל יש לי קטע עם להציק לחיפושיות לא יודעת למה
שמתי אותו בפסטה והגשתי לאורחים
מסכן שהוא היה צריך לסבול אותם
מסכן שהוא היה צריך לסבול אותם
לכדתי אותו בכוס פלסטיק והטבעתי אותו לאט לאט
לא הכי מרושע שלי נראלי אבל אני אוהב לתפוס אותם עם מחבט חשמלי ולשרוף אותם עד שלא נשאר מהם כלום
אני שונא יתושים
אני שונא יתושים
שואל השאלה:
כשאתם אומרים לי את המילים האלה אני משום מה מאושר ואפילו מתגאה בזה
תודה רבה לכם
יש לציין שאני אשאר אך ורק היטלר של יתושות ולא מעבר לזה
כשאתם אומרים לי את המילים האלה אני משום מה מאושר ואפילו מתגאה בזה
תודה רבה לכם
יש לציין שאני אשאר אך ורק היטלר של יתושות ולא מעבר לזה
אנונימי
זה הכל? אני חישמלתי אותן.
תלשתי לו את הכנפיים וצי מהמקום הזה שבו הוא מאחסן את הדם ואז שמתי אותו במקפיא למות
אנונימי
שואל השאלה:
אוי זה בחמות
סטיפס היקרים אני לא באמת אפגע במישהו חס וחלילה רק ביתושות כי זה מגיע להן אז אל תזמינו לי משטרה בבקשה אני אוהב אתכם
אוי זה בחמות
סטיפס היקרים אני לא באמת אפגע במישהו חס וחלילה רק ביתושות כי זה מגיע להן אז אל תזמינו לי משטרה בבקשה אני אוהב אתכם
אנונימי
כלאתי פעם יתוש בכוס אם זה עוזר
אבל תקשיב לא אשקר הייתי בטוחה שאני קוראת פה קטע מסרט אימה עם מה שעשית ליצור המסכן הזה
לא מאמינה שבגללך התחלתי לרחם על יתושים
אבל תקשיב לא אשקר הייתי בטוחה שאני קוראת פה קטע מסרט אימה עם מה שעשית ליצור המסכן הזה
לא מאמינה שבגללך התחלתי לרחם על יתושים
יזמינו עליך את משטרת היתושים
אנונימי
הרגתי אותו
ווטאפק אתה וכולם פה צריכים טיפול
תפסתי אותו הורדתי לו איבר איבר פוצצתי לו את הבטן ואז בסוף שאין לו כלום תלשתי לו את הראש וגם שרפתי את הכופה שלו לעפר
זרקתי עליו נעץ ופגעתי בדיוק באמצע
הוא לא הצליח לעוף אז שמתי אותו על היד שלי וירקתי עליו ותלשתי לו כנף ואז לקחתי חוט וקשרתי לו סביב הרגליים ותלשתי אותן ואז ריסקתי אותו על הילדה המסריחה מהשכבה שלי
אני לא חשה בטוב...
אני לא חשה בטוב...
מוות ליתושים
אנונימי
ווטדפאק
פשוט הורג..
פשוט הורג..
מגיע להם
יתושים זו חיה נתעבת
יתושים זו חיה נתעבת
אתה לא בסדר בראש
חישמלתי אותו, לקחתי עם שיפוד ופינצטה וסרגל, וחתכתי אותו (יש לחרקים בלי קשר מערכת הובלה מאוד שונה משלנו) וזהו
(עשיתי את זה לזבובים להם ספציפית כי הם מעצבנים ממש, תיקנים קטנים שהרגתי(אתם לא יכולים לשפוט כי זה בעל חיים מלחיץ) וזה כי אני רוצה להיות וטרינר אז אני מתאמן על ניתוחים)
הייתה פעם אחת שמצאתי חגב מת ועשיתי לו ניתוח וראיתי מערכות שלמות בתוכו(ראיתי משאבות דמויות לב מה שקיים בחרקים).
(עשיתי את זה לזבובים להם ספציפית כי הם מעצבנים ממש, תיקנים קטנים שהרגתי(אתם לא יכולים לשפוט כי זה בעל חיים מלחיץ) וזה כי אני רוצה להיות וטרינר אז אני מתאמן על ניתוחים)
הייתה פעם אחת שמצאתי חגב מת ועשיתי לו ניתוח וראיתי מערכות שלמות בתוכו(ראיתי משאבות דמויות לב מה שקיים בחרקים).
אנונימי
תרצה לא נורמלי
אני? אני זה שלמעלה
אנונימי
סאדיסט
אנונימי
אני רק מורידה להם את הכנפיים
וואלה ממליץ לשים אותו באשפוז כדי לוודא שהתסמונת הסאדיסטית הזאת לא תתפתח אחרי זה לבני אדם
תמיד זה מתחיל מהיתוש
אנשים הזוים ומצחיק שבנות 14 מזדהות איתו משהו באמת דפוק בדור הזה
תמיד זה מתחיל מהיתוש
אנשים הזוים ומצחיק שבנות 14 מזדהות איתו משהו באמת דפוק בדור הזה
אנונימי
^כן אה
האכלתי אותו לעכביש
אתה נורמלי יתוש זאת גם חייה! אני לא הורג יתושים!!! זאת התעללות וגועל!! גם לא יש חיים בדיוק כמו שיש לך לך אין יותר זכות לחיות מאשר לו
אנונימי
כאילו תמחצו וזהו מה הסיפור ולמה לזיין תשכל בסטיפס כדי למצוא סאדיסטים שיגידו שאתם צודקים חחח
אנונימי
גזרתי אותו עם מספריים
אני מרגישה נפש טהורה אחרי שקראתי את התשובות פה
תפסתי אותו בתוך כןס ואז הוא מת מחוסר חמצן אחרי איזה יום
אנונימית
אני פוחדת מיתושים אבל אני זוכרת שמחצתי אחד פעם אחת
לא יתוש אבל מעכתי מרבה רגליים באמצע זה גם נחשב? הוא ערסי פשוט
אנונימי
אכלתי אותו...
אני...הרגע נכנסתי לסטיפס. למה עשיתי את זה לעצמי?
אני תמיד או מועכת לקיר או שופכת עליו מים
שואל השאלה יום אחד הם ינקמו את נקמתם
כלום,התמודדתי עם גורלי
שואל השאלה:
אני מתתתתתת חחחחחחחחח אנשים פיתחו פה רגשות ליתושים
כן חברה? לאותו נזק שלא נותן לך לישון בלילה בגלל הרעש שלו? לאותו אחד שעוקץ אותך 4 פעמים כי זה לא מספיק לו הדם שהוא לוקח ממך?
אתם תראו שמחר עם כל הדיבורים שלכם יעקוץ אתכם אחד ותאחלו לו את כל הרוע שבעולם יצבועים
אני מתתתתתת חחחחחחחחח אנשים פיתחו פה רגשות ליתושים
כן חברה? לאותו נזק שלא נותן לך לישון בלילה בגלל הרעש שלו? לאותו אחד שעוקץ אותך 4 פעמים כי זה לא מספיק לו הדם שהוא לוקח ממך?
אתם תראו שמחר עם כל הדיבורים שלכם יעקוץ אתכם אחד ותאחלו לו את כל הרוע שבעולם יצבועים
אנונימי
^^כבר קרה לי וזה לא כל כך משנה לי, זה עוד כלום
אף פעם אפילו לא הרגתי יתוש בדרך הרגילה מה נסגר איתכם
מרחתי אותו על החלון ואת השאריות זרקתי מהחלון או הוצאתי לו את הראש
תפסתי אותה תלשתי לה את הכנפים ואז רגלים והשארתי אותה שתמות לאט
מחצתי יתוש
ורוצחים סדרתיים מתחילים ככה
ורוצחים סדרתיים מתחילים ככה
כל התחלה של פסיכופט בסרט..
די אני מתה כולנו פסיכופתים אבל כשהייתי בת 10 שרפתי יתוש עם מצית ואז ראיתי כמה הוא סובל והתחלתי לבכות הרגשתי ממש אשמה אז אכלתי מלא שוקולד.
אנונימית
רצחתי אותו על הקיר עם כפכף ב23:30 בלילה
חשוב לציין שהוא התחיל קודם הוא זימזם לי באוזן
חוששתני שאתה צריך טיפול
חשוב לציין שהוא התחיל קודם הוא זימזם לי באוזן
חוששתני שאתה צריך טיפול
לשרוף זה טוב אולי יותר משימות ברעב^^
היום זה יתוש מחר זה בן אדם
אנונימי
כלאתי אותו בכוס עם מכסה למטה
וריססתי דאורדוראנט עד שלא ששמעתי בזז
וריססתי דאורדוראנט עד שלא ששמעתי בזז
השאלה שלך פשוט רצחה אותי מצחוק, עשית לי את היום.
ולשאלתך, רק מחצתי אותו וזהו.
ולשאלתך, רק מחצתי אותו וזהו.
שואל השאלה:
שאלתי מה הדבר הכי מרושע שעשיתם ליתוש אז זה הדבר הכי מרושע שעשיתי מה אתם רוצים עניתי על השאלה של עצמי
והגזמתם עם הבני אדם טוב שלא הפכתם אותי לפטריק בייטמן מאמריקן פסיכו
שאלתי מה הדבר הכי מרושע שעשיתם ליתוש אז זה הדבר הכי מרושע שעשיתי מה אתם רוצים עניתי על השאלה של עצמי
והגזמתם עם הבני אדם טוב שלא הפכתם אותי לפטריק בייטמן מאמריקן פסיכו
אנונימי
הזוי
אנונימית
לא השוויתי אותך דווקא למנגלה
אנונימי
כמה סדיסטים יש פה אני לא יודעת אם יותר התרשמתי או נגעלתי
ולגבי השאלה אני לא נוגעת ביתושים אבל שהייתי בת 12 בטעות חתכתי לג'וק את הראש
ולגבי השאלה אני לא נוגעת ביתושים אבל שהייתי בת 12 בטעות חתכתי לג'וק את הראש
אהבתי.
אבל לא מגעיל אותך? יש לי מלא רעיונות לעינויים אבל זה מגעיל מידי
אבל לא מגעיל אותך? יש לי מלא רעיונות לעינויים אבל זה מגעיל מידי
שואל השאלה:
אל תתערבי בחיי גברת^ תודה ותחזרי לישון
אל תתערבי בחיי גברת^ תודה ותחזרי לישון
אנונימי
אני נקרעת פה בקול אמאלה אתם אנשים הזוייםם
כמה תשובות
טוב מנגלה
אנונימי
הי, אני ברד, לא גברת.
ודיי איך לא מגעיל אותךך
ודיי איך לא מגעיל אותךך
שואל השאלה:
ההגדרה לנדחף בכוח^ רואים שמשעמם לך ואתה מחפש לריב
ההגדרה לנדחף בכוח^ רואים שמשעמם לך ואתה מחפש לריב
אנונימי
זה מחרמן אותו
היום זה היתוש מחר זה הבן אדם
היום זה היתוש מחר זה הבן אדם
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי לאנונימית ברד פיט
דיברתי לאנונימית ברד פיט
אנונימי
אני לקחתי אותי בתוך כוס ושמתי לו שירים של אורן להב ואחר כך שפכתי אלו אציטון
למה עשית לו את זה
1 עקץ אותי
2 עשה לי רעש כל הלילה
3 עקץ בעוד מקום אינטימי
4 אין לי כוח להמשיך לפרט
למה עשית לו את זה
1 עקץ אותי
2 עשה לי רעש כל הלילה
3 עקץ בעוד מקום אינטימי
4 אין לי כוח להמשיך לפרט
אנונימי
שואל השאלה:
^מהשתגיד ממליץ לך לסתום ת'פה
^מהשתגיד ממליץ לך לסתום ת'פה
אנונימי
אתה מלחיץ אותי אמלה מה עשיתי
הכנסתי אותו להריון ברור
אנונימית
רק שלא תמצא אותי וגם תכתוב על זה בסטיפס
אנונימי
אתה שונא ברדים? זה נראה ככה
יתוש לא עוקץ יתושה עוקצת
אוי רגע
לא הבנתי אותך נכון, סליחה (אוי זה ממש מביך אותי)
אני מרגישה טיפשה כרגע
לא הבנתי אותך נכון, סליחה (אוי זה ממש מביך אותי)
אני מרגישה טיפשה כרגע
שואל השאלה לא הבנתי עם מי אתה רב
אנונימית
מי שכתב את זה הזוי
^^עם ההוא שאמר שהוא מתחרמן מזה ועכשיו בטח עם מי שקרא לו הזוי
מלא בעיות בתקשורת יש פה
מלא בעיות בתקשורת יש פה
הוא רב איתי כתבתי לפני שנייה באנונימית
שואל השאלה:
טוב אנונימי משועמם שיורד על אחרים ואנונימית חסרת חיים תחפשו מישהו אחר לריב איתו כי אין לו כוח
טוב אנונימי משועמם שיורד על אחרים ואנונימית חסרת חיים תחפשו מישהו אחר לריב איתו כי אין לו כוח
אנונימי
^^^^כנראה איתך, הוא אמר אנונימית
(מסתבר שהוא לא שונא ברדים)
(מסתבר שהוא לא שונא ברדים)
אגב תענו על השאלה הזאת https://stips.co.il/ask/16613119
אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים
אני רוצה לשמוע מה אתם חושבים
מה קורה פה
שואל השאלה:
התכוונתי לזאתי שאמרה שיש לי בולימיה
התכוונתי לזאתי שאמרה שיש לי בולימיה
אנונימי
זה לא נותן להיכנס לקישור:(
^^^^^^^אתה נשמע בן אדם מלא שימחת חיים.
(לא לריב איתי שואל השאלה!!!!)
(לא לריב איתי שואל השאלה!!!!)
היא לא אמרה שיש לך בולימיה
^^^^https://stips.co.il/ask/16613119
^^^^אני בוכה אמאלה
ככה:
תספתי את כל המשפחה שלו, כל אחד במלכודת אחרת, את האבא סמתי אותו בכוס ונייר לכיסוי למעלה כדי שהוא לא יצא, לחצתי על המים גרמתי לו לתבוע מול המשפחה שלו, את האמא, הוצאתי לה את העיניים ואת הכנפיים ואת הרגליים, וסמתי אותה חזרה בכוס ששם נמצאים 2 הילדים שלהם, הם פחדו וניסו לברוח, אחר כך לקחתי את אחד מהילדים שלהם, וחיציתי אותו לשניים, את הילד האחרון הורדתי לו את הכנפיים והרגליים וזרקתי אותו מקומה 15
סיבה: הם נגעו לי בשווארמה
וסליחה על שגיאות כי לא סמתי לב מה אני רושם מרוב שאני מרושע
תספתי את כל המשפחה שלו, כל אחד במלכודת אחרת, את האבא סמתי אותו בכוס ונייר לכיסוי למעלה כדי שהוא לא יצא, לחצתי על המים גרמתי לו לתבוע מול המשפחה שלו, את האמא, הוצאתי לה את העיניים ואת הכנפיים ואת הרגליים, וסמתי אותה חזרה בכוס ששם נמצאים 2 הילדים שלהם, הם פחדו וניסו לברוח, אחר כך לקחתי את אחד מהילדים שלהם, וחיציתי אותו לשניים, את הילד האחרון הורדתי לו את הכנפיים והרגליים וזרקתי אותו מקומה 15
סיבה: הם נגעו לי בשווארמה
וסליחה על שגיאות כי לא סמתי לב מה אני רושם מרוב שאני מרושע
דפקתי לו מכות
גרמתי לו לירקוד על עמוד
בואנה איזה מרושעים כולם.
אני פשוט נותנת לו כף כף בראש וזהו
אני פשוט נותנת לו כף כף בראש וזהו
אנונימית
אני תמיד מתעללת בו, יש כמה אופציות.
אופציה ראשונה: מורידה לו רק את השנורקל שהוא שותה דרכו את הדם ומשחררת אותו ככה שהוא לא יוכל לשתות דם לא משנה כמה הוא רוצה.
אופציה שניה: מורידה לו את שתי הכנפיים ומשאירה אותו ללכת ברגל בשביל לעקוץ.
אופציה שלישית: מורידה לו גם את הכנפיים, גם את הרגליים וגם את השנורקל וזורקת אותו על הרצפה שיגסוס קיbינימט .
אופציה רביעית: זורקת אותו בעודו בחיים לתוך הקדנית שלי כך שהוא יגסוס בתוך ברירה של חומצה שורפת.
אופציה חמישית: פשוט מועכת אותו שילך לאבוש אין לי כוח אליו
אופציה ראשונה: מורידה לו רק את השנורקל שהוא שותה דרכו את הדם ומשחררת אותו ככה שהוא לא יוכל לשתות דם לא משנה כמה הוא רוצה.
אופציה שניה: מורידה לו את שתי הכנפיים ומשאירה אותו ללכת ברגל בשביל לעקוץ.
אופציה שלישית: מורידה לו גם את הכנפיים, גם את הרגליים וגם את השנורקל וזורקת אותו על הרצפה שיגסוס קיbינימט .
אופציה רביעית: זורקת אותו בעודו בחיים לתוך הקדנית שלי כך שהוא יגסוס בתוך ברירה של חומצה שורפת.
אופציה חמישית: פשוט מועכת אותו שילך לאבוש אין לי כוח אליו
אני פעם שרפתי אחד בחיים
אנונימית
עשית מה
כל מי שצריך לדבר על הטראומה שהוא עבר מהשאלה הזאת
https://stips.co.il/ask/16613119
https://stips.co.il/ask/16613119
אה ושחכתי!
אופציה שישית: משאירה אותו בחיים לגמרי אבל שמה אותו בתוך קופסא שהכנתי מנייר אלומיניום מקומט וזורקת לפח
אופציה שישית: משאירה אותו בחיים לגמרי אבל שמה אותו בתוך קופסא שהכנתי מנייר אלומיניום מקומט וזורקת לפח
אחי לי כואב להרוג עם כף כף מה עובר עליך
עכשיו ברצינות זה התעללות בבעלי חיים
עכשיו ברצינות זה התעללות בבעלי חיים
הוא נגע לי בשווארמה, ברור שמגיע לו עונש מוות נוראי! וכן אנשים.... אל. תגעו. לי. בשווארמה.
איזה אנשים רעים אתם הם יוצרו חסר ישע הם צריכים לשם הזה כמו שאתם צריכים בשר ככה הם שורדים לא מתאים לך תגרשו אותו ותפתחו חלון
לא עשיתי להם שום דבר אני לא אוהבת להרוג בעלי חיים באופן כללי
אבל אני מניחה שהדבר הכי מרושע שעשיתי ליתוש היה לתת לחתולה שלי לאכול אותו (אגב היא לא הצליחה)
אבל אני מניחה שהדבר הכי מרושע שעשיתי ליתוש היה לתת לחתולה שלי לאכול אותו (אגב היא לא הצליחה)
אתה לא נורמלי אמא
שמתי אותו לאח שלי בחדר (הוא מת מהריח)
השאלה עם התגובות האהובות עליי מעכשיו
הורדתי אותו עם כפכף אתה רוצח סידרתי
שלןם
הורדתי כנף אחד שמרתי אותו בצד ונתתי לו להסתובב סביב עצמו ואז,העלתי סרטון לטיקטוק עם שיר מתאים. אחר כך שמי באש בכירים ושרפתי
שלחתי מטאור ענקי על המיקום שלו ועל הדרך הכחדתי את כל הדינוזאורים (אני אלוהים)
אנונימי
הרגתי אותו? ;_;
לפני כמה שנים טובות היטלר שאל את כל החברים שלו: מה הדבר הכי מרושע שעשיתם לבני אדם? בסוף הוא ניצח
אחרי שהוא קיבל מכה ונפל לריצפה בלי יכולת לעוף אך עדיין בחיים אני ואחי שרפנו אותו חי
אכלתי אותו
אנונימית
הוא מרוח על התקרה שלי עד היום
אנונימית
החזקתי אותו וטפטפתי עליו כל פעם עוד טיפה של מים עד שהוא התחיל לפרכס
אני שורפת עם מצית את העשים הקטנים האלו שלא עוזבים לי את החדר
אנונימית
בא לי להיות יתןש
אתה יכול להיות סופר.
אתה יכול להיות סופר.
הראתי לו את הסוף של מלך האריות...
נראה לי הגזמתי
נראה לי הגזמתי
שואל השאלה:
אנשים פה רגישים יותר מדי באמת שנמאס לי לריב איתכם תעשו לי טוב ותדווחו למה אין לי כוח לשמוע על ההוא שזה לא מוצא חן בעיניו להרוג יתוש
דרך אגב תמצאו משהו טוב לעשות בחיים שלכם במקום להוציא אותי בדיחה ולעצבן אותי כי התנהגות כזאת נובעת כשמשהו אצלכם גם כן לא בסדר ביום יום
אתם גרועים כמוני ואני מאחל לכם עקיצה נעימה
אנשים פה רגישים יותר מדי באמת שנמאס לי לריב איתכם תעשו לי טוב ותדווחו למה אין לי כוח לשמוע על ההוא שזה לא מוצא חן בעיניו להרוג יתוש
דרך אגב תמצאו משהו טוב לעשות בחיים שלכם במקום להוציא אותי בדיחה ולעצבן אותי כי התנהגות כזאת נובעת כשמשהו אצלכם גם כן לא בסדר ביום יום
אתם גרועים כמוני ואני מאחל לכם עקיצה נעימה
אנונימי
קלעתי אותו בשקית וצפיתי בו לאט לאט מת אבלל בכללי אני םשוט לוקחת מחבט יתושים ומחשמלת אותם
בדיוק עכשיו הרגתי אחד
למה לא פשוט להרוג אותו עם הידיים כמו בן אדם נורמלי? למה להתעלל
אנונימית
כי הוא התעלל בי קודם^ בעיה שלו
שמתי אותו בתוך מזרק ומשכתי את הידית שלה ושמתי אצבע על הפתח ואז מהלחץ אוויר הוא התפוצץ פשוט
אנונימי
^^ זה הטבע שלו. הם ניזונים מהדם שלנו. פשוט תהרגו לא צריך להתעסק איתם ככה זה גם מגעיל אנשים.
אנונימית
חחח השם ישמור אתה חולה נפש
חשמלתי אותו למוות
חשמלתי אותו למוות
לקחתי את הכנף השמאלית שלו, הורדתי אותה בעזרת סכין, לאחר מכן חציתי את היתוש לרבעים והחזרתי לטבע (אם הוא חי בכלל)
ניתחתי עם שני קיסמים
וואט דה פאק
שאבתי אותן
^^^מסכנה הסכין
ריססתי אותו בדאודורנט ואז כלאתי אותו באסלה והוא מת כנראה...
עובדה שתרגיע אותכם:
יתושים קטנים מידי כדי שיהיו להם רגשות (מוח לא מפותח) וגם קטנים מידי בשביל מערכת עצבים אז הם לא חשים כאב.
עובדה שתרגיע אותכם:
יתושים קטנים מידי כדי שיהיו להם רגשות (מוח לא מפותח) וגם קטנים מידי בשביל מערכת עצבים אז הם לא חשים כאב.
אני לעומת כולכם נחמדה אז שמתי אותו בקופסא עם עלים רק לא חשבתי עד הסוף שבקופסא אין אוויר ואחרי יום מצאתי אותו מת שם ואגב גם שמתי אותו עם אורי כדורי כדי שיהיה לו חברה
גם האורי כדורי סיים את זה לא טוב
מת עם היתוש
הפרדתי יתוש ויתושה בזמן שהם מזד**נים והרגת* את היתושה כשהיתוש רואה
חתכתי אותו עם סכין..
וצילמתי את זה3>
אבל שחושבים על זה חלק מהיתושים תורמים לנו המון!
הם אוכלים חרקים קטנים ומזיקים והיתושים הם בעצם אוכל לחיות אחרות... זאת אומרת בלי היתושים מאגר מזון לא הייתה מתקיימת ואז עוד אחת ואז עוד אחת עד שלא ישאר חיות בעולם..
וצילמתי את זה3>
אבל שחושבים על זה חלק מהיתושים תורמים לנו המון!
הם אוכלים חרקים קטנים ומזיקים והיתושים הם בעצם אוכל לחיות אחרות... זאת אומרת בלי היתושים מאגר מזון לא הייתה מתקיימת ואז עוד אחת ואז עוד אחת עד שלא ישאר חיות בעולם..
שמתי אלכוהול טהור בתוך צנצנת שמתי שם יתוש חי ואז זרקתי לבפנים גפרור דולק
לרוב
אני הורג את היתושים לפני שהם בכלל מבינים להבין את זה, אז לא משהו חוץ ממוות מהיר.
אולי זה גם בגלל שלא עקצו אותי כבר 3-4 שנים
אני הורג את היתושים לפני שהם בכלל מבינים להבין את זה, אז לא משהו חוץ ממוות מהיר.
אולי זה גם בגלל שלא עקצו אותי כבר 3-4 שנים
איכ אני אלרגי לעקיצות שלהם ועדיין אין לי אומץ להרוג אותם רק בגלל לחשוב שהגופה הדוחה שלהם תהיה עליי
למה ריחמתי על היתוש
סדיסטי! אהבתי:)
ניערתי אותו בכוס וכל כמה שניות חיממתי עם מצית הפלסטיק התכווץ ומעך אותו תוך כדי שאני מנער אותו
כרגע יתוש דוחה עקץ אותי 10 פעמים בחיים לא ריססתי עליו ככה חומרים
הרגתי אותו
אחינו רוצח סדרתי
בחיים לא הרגתי יתוש אז אין משהו מרושע
אמאלה יחולים
נעלתי אותו בכוס וריססתי גז מדמיע כדומה להיטלר
טיגנתי אותו ושמתי אותו על הפסטה
שמתי אותו ביחד עם עכביש בתוך צנצנת ועשיתי להם היאבקות:)
בתור אחד שהיה מתעלל בחרקים ברמה שלך פחות או יותר היום אני מבין שזה נוראי ולא מגיע להם לסבול ככה. אם יש לי אפשרות אני אנסה להוציא אותם מהחלון אם לא אז מכה קטנה ואז משחרר אותם בחוץ. מקווה שכל מי שכאן יאמץ את הדרך הזו ונהיה אנשים טובים יותר.
^צודק
אני ניכנסתי בקו טיסה ישיר של זבוב
זה היה זבוב עם כנפיים ענקיות
עם רעש של פלופלור של מסוק קרב
ניכנסתי לו בקו טיסה עם יעה/ כף אשפה
אחרי שהוא ספג את חבטת חייו
הוא עף קיבינימת
מצאתי אותו כמה מטרים טובים ממקום ההתרסקות
ואז התחלתי לבתר את גופו
פשוט פתחתי אותו
יצא לו טולעים מהגוף משהו מגעיל
אחרי זה זרקתי אותו לפח.
יטושות אנו פשוט מועך
זהו
זה היה זבוב עם כנפיים ענקיות
עם רעש של פלופלור של מסוק קרב
ניכנסתי לו בקו טיסה עם יעה/ כף אשפה
אחרי שהוא ספג את חבטת חייו
הוא עף קיבינימת
מצאתי אותו כמה מטרים טובים ממקום ההתרסקות
ואז התחלתי לבתר את גופו
פשוט פתחתי אותו
יצא לו טולעים מהגוף משהו מגעיל
אחרי זה זרקתי אותו לפח.
יטושות אנו פשוט מועך
זהו
חישמלתי אותם
מערכתי לה את הרגליים וצילמתי לטיקטוק גוזרת לה תראש
ומדובר בנקבה הן עוקצות
ומדובר בנקבה הן עוקצות
לרוב אני מועך את היתושים שמפריעים לי
אתמול היה יתוש שהרס לי את הלילה והיום הצלחתי לתפוס אותו. כשתפסתי אותו רגלו נקטעה והוא נפל לרצפה. הרמתי אותו ושמתי אותו הפוך על השולחן. הוא לא הצליח להתהפך ולעוף משם. איימתי עליו (עשיתי כאילו אני מוחץ אותו עם השלט של המזגן), דקרתי והפרעתי לו עם חפצים שונים. נהנתי לראות אותו סובל ונלחם על חייו בזמן שאני מקרב אליו חפצים שיכולים למעוך אותו בקלות. לאחר כמה דקות של "משחק" עם היתוש, לקחתי חוד של עיפרון (חוד ארוך של עיפרון מכאני) ושיפדתי אותו. שיפדתי אותו בזהירות כך שהוא לא ימות וצילמתי אותו בעודו חי, הוא היה כמו דגם על מעמד. לאחר מכן קטעתי לו עוד שתי רגליים וחיכיתי למותו הקרב
אתמול היה יתוש שהרס לי את הלילה והיום הצלחתי לתפוס אותו. כשתפסתי אותו רגלו נקטעה והוא נפל לרצפה. הרמתי אותו ושמתי אותו הפוך על השולחן. הוא לא הצליח להתהפך ולעוף משם. איימתי עליו (עשיתי כאילו אני מוחץ אותו עם השלט של המזגן), דקרתי והפרעתי לו עם חפצים שונים. נהנתי לראות אותו סובל ונלחם על חייו בזמן שאני מקרב אליו חפצים שיכולים למעוך אותו בקלות. לאחר כמה דקות של "משחק" עם היתוש, לקחתי חוד של עיפרון (חוד ארוך של עיפרון מכאני) ושיפדתי אותו. שיפדתי אותו בזהירות כך שהוא לא ימות וצילמתי אותו בעודו חי, הוא היה כמו דגם על מעמד. לאחר מכן קטעתי לו עוד שתי רגליים וחיכיתי למותו הקרב
התבעתי אותו
שמתי אותו ליד אחותי הגדולה...
הוא ממש סבל (אחותי ממש חופרת )
הוא ממש סבל (אחותי ממש חופרת )
למה כל התגובות פה כל כך רצחניות?????
כי כולם שונאים יתושים^
שואל השאלה:
אני מפורסם אנשים
אני מפורסם אנשים
אנונימי
הרגתי אותו, השתנתי על הגופה שלו ואז הורדתי אותו באסלה.
ברית מילה
^^^טוב שנזכרת
שואל השאלה:
לא פה ביוטיוב
לא פה ביוטיוב
אנונימי