7 תשובות
גם אני
כנראה היו חסרות לך הרבה שעות שינה וזה שישנת הרגיש לך כמה הגוף שלך חייב שינה
כי זה יותר מדי, אני ישנתי 4 שעות ומרגיש טוב.
כי כשיושנים מעל 8 שעות זה רק מעייף יותר
הגוף עוד לא התעורר מזה
^^^ שישנים
אנונימית
כי יש לך בטח הידר שעות מכל השבוע אז כל זה בא ליום אחד זה אמיתי