69 תשובות
שואל השאלה:
יש לי מנטליות טובה וכוח גם טוב ואני בכושר השאלה האם בילד של רזה יהרוס לי את זה
אנונימי
האם אתה לפני הגיבוש או שעדיין לא קיבלת? בכל מקרה תתאמן טוב תאכל אני קורא פה שכתבת שיש לך מנטליות טובה אז תשפר אותה עוד סהכ אם תתמיד תתאמן טוב וקשה אתה תצליח. בהצלחה אח
שואל השאלה:
אני עובד על גיבוש פשוט אמרו לי שבגלל שיש לי ביחד שנראה שחיף לא יסתכלו עליי טוב בגיבוש
אנונימי
תראה שחיף או תראה חזק וגדול זה לא מעניין אותם מעניין אותם מי אתה ואיך אתה מתנהל לא ככה בוחרים אנשים לשייטת בוחרים אנשים לשייטת לפי האופי שלהם ואיך הם מתנהלים
אחי יצא לי להכיר לוחם שייטת הוא מטר שבעים לא הרבה שרירים, נחשב "ממוצע"
אבל הבן אדם הזה חיה והוא יכול לשבור כל אחד, כל היופי זה שהחוזק הוא בראש ולא תמיד בשרירים, מאמין בך יאח.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אחי
אנונימי
שואל השאלה:
הייתה לי סיטואציה במד''א שדיברתי עם נהג ואמרתי שאני מכוון לשייטת חהוא אמר לי שאין לי מבנה לשייט
אנונימי
שכל אחד יגיד מה שבא לו אתה תעבוד על עצמך מנטלית ופיזית ותצליח גבר אני ראיתי אנשים שלא נראים כאילו הם בנויים לקרבי ושגילתי איפה הם משרתים זה היה מטורף דוגמא היה לי חבר בכושר קרבי מתערב איתך יותר שחיף ממך אתה יודע איפה הוא היום ? סיירת גבעתי גם קיבל את הפקל שהוא רצה ובעזרת השם בלי העין הרע עוד מעט מסע כומתה זה הכל בראש זה הכל משחק של התמדה ומנטליות אתה תצליח ותעלה קח את כל השטויות האלה שאומרים לך ותעשה מהם דלק תתמיד ותעבוד קשה ותקטוף את הפירות של העבודה הקשה. סומך עליך אח יקר בהצלחה
שואל השאלה:
אני בכושר קרבי פעם בשבוע ואי רץ 3 קילומטר ב 13 דקות לבנתיים ואני מתכנן לרוץ את זה ב פחות מ 10 דקות ואני מביא את עצמי מעבר לקצה בכל אימון אבל פשןט ערערו את הביטחון שלי
אנונימי
גבר פעם בשבוע זה לא מספיק אפילו לעוקץ תתחיל להתאמן יותר משהו כמו 4 5 פעמים בשבוע אתה צריך לפתח יכולות מנטליות ופיזיות ברמה גבוהה אתה צריך להוכיח שאתה איכותי מספיק לא מגיעים לרמות כאלו עם פעם בשבוע מגיעים לרמות של שייטת ב5 4 פעמיים בשבוע
שואל השאלה:
כושר קרבי פעם בשבוע אני מתאמן לבד 6 אפילו 7
אנונימי
זה טוב לבד אפילו מצויין אבל הכושר קרבי מביא לך משהו שהלבד לא מביא לך ( לא יודע באיזה קבוצה אתה מקווה שאחת טובה) מנטליות. הכושר קרבי מביא לך מנטליות ומדמה לך את הגיבוש או את השירות בצבא אם תוכל להגיע לאימונים כאלו יותר תנסה
שואל השאלה:
אני בקבוצה שנקראת אריות השמש בבית שמש שהיא קבועה והצורפתי לk team הבעיה זה שהם עושים אימונים בחיפה והכי קרוב אלי זה תל אביב אז מתי שאני באמת יכול אני מגיע וזא יש לי 2 אימוני כושר קרבי בשבוע
אנונימי
שמע k team נראים ממש רצינים שמעתי עליהם אם תוכל להמשיך שם זה מצויין ותבקש תוכניות עצמאיות שאתה יכול לעשות בבית
שואל השאלה:
אני עושה את התוכניות העצמאיות שלהם ורואה רק שיפור
אנונימי
יופי אלוף תמשיך ככה
שואל השאלה:
אני יודע שזה לא הרמה הכי גבוהה אבל 3 קילומטר ב 13 דקות שה טוב?
אנונימי
אחלה! רק תנסה טיפה עוד להשתפר ודרך אגב כמה זמן אתה עושה ריצת 2000?
אנונימי
שואל השאלה:
יעני 2 קילומטר? 8 דקות בערך
אנונימי
אה יפה! תמשיך להתאמן אתה תגיע לשייטת גם אני רוצה להגיע לשם מאמין בך!
אה ואחי אל תשכח מנטליות חשובה מאוד! תנסה לתת לעצמך אתגרים מנטלים מידי פעם!
שואל השאלה:
תודה יאח אני מנסה להביא את זה שה 3 קילומטר יהיה מתחת ל 10 דקות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ יש לך רעיונות?
אנונימי
מתחת ל10 דקות אתה צריך להיות ממש חיה,אבל ציון טוב לפי מה שהבנתי זה 3 ב11 דקות לפחות
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה פחות מזה
אנונימי
תנסה למשל להתקלח במים קפואים להתמודד עם הקור בעצם.
אה ותקשיב במיונים ובגיבוש לפעמים שתיכנס לחדר של פסיכולוג תהיה בפוקוס מאה אחוז זה ממש חשוב
שואל השאלה:
אני עושה את זה כבר משנה שעברה עם כל הטרנד הזה של ה 1% והשיט הזה איזה עוד דברים יש כי אני מרגיש שאני יכול לסחוט מעצמי עוד
אנונימי
הרוב נופלים בפסיכולוג
שואל השאלה:
^^^אני יודע הולכים לעבוד איתי על זה
אנונימי
הנה דוגמאות

הפסיכולוג אומר לך טוב מה שלא קורה, אתה מסתכל עליי, אתה לא מזיז את העיניים שלך ממני לא משנה מה אני עושה...
פתאום יש דפיקה בדלת - רפלקס של הגוף זה להסתובב, אם הסתובבת אכלת אותה...

הפסיכולוג אומר לך לך תמלא לי כוס מים מהקולר - אבל עד הסוף ותביא לי אותה...
עכשיו יש את אלו שממלאים עד הסוף ומביאים לו לא אכפת להם אם נשפך
יש כאלו שבאים לאט
ויש כאלו ששותים קצת ומביאים לו...
שואל השאלה:
וואי וואי דה פאק אחי לא ציםיתי לשיט הזה
אנונימי
בגלל זה אתה חייב להיות בפוקוס עוד דוגמה

הפסיכולוג מדבר איתך
פתאום באמצע יש לו טלפון...
הוא אומר לך תרים את הטלפון....

עכשיו יש כאלו ירימו אותו (היי, הוא לא אמר לענות...)
ויש כאלו יענו...

כל מיני קטנות כאלה...
לכל שאלה יש משמעות..

תראה אני אגיד ככה:

בשייטת למשל יש 3 "יחידות"
כולם עושים אותו דבר, אבל כל "יחידה" מתמקצעת במשהו אחר יותר מאשר השאר...

יש יחידת צוללנים
יש יחידת פושטים (כמו ימ"מ) שהם בעצם יעני פושטים על ספינות וכולי..
ויש יחידת נהגים (זה נשמע דפוק אבל זו יחידה שהכי נשחקת)
לא משנה למה תגיע כולם פסיכים

עכשיו אומרים שיחידת הפושטים הם ממש "מפגרים",
לא מפגרים מלשון פיגור, אלא הם למשל יתאבדו בשביל חברים..
יחידת הצוללנים למשל פועלת עם יותר שכל.. והם עובדים עם ציוד חדיש וטכנולוגית צלילה חדישה.

עכשיו אני לא אכניס פה את ה"נהגים טוב?

הפסיכולוג שואל אותך, במהלך מבצע, נופל לחבר שלך רימון.
כשנופל הרימון הערת את האויב והוא תוקף אותך...
מה אתה עושה..

עכשיו לפי התשובה ידעו לאן לשייך אותך..
אם תגיד אני מתאבד על הרימון, ולפני שהוא מתפוצץ אני הורג 3 מחבלים ומציל את החברים שלי
אז סביר להניח שאתה פושט.
אם תגיד אני בועט את הרימון לאויב, או תופס וזורק אותו עליהם
אז אולי תתאים לצוללים..
יכול להיו תשתגיד שאני אזהיר את כולם...

אני הבאתי דוגמא, אל תיקח שזה רציני זו פשוט דוגמא...
שואל השאלה:
אני אצעק לחבר שלי שיתפוס מכסה יעיף אותו מקו אש ואחסל את המחבלים גם אם זה אומר שאני אמות
אנונימי
אח של חבר שלי הלך לגיבוש שייטת עבר אותו כמו גדול ונפל בפסיכולוג על שאלה של חטיפה
הפסיכולוג שאל אותו :
אם אם חוטפים חייל שלך מה אתה עושה אז הוא אמר אני מזמין תגבורת ותוך כדי מנסה לחלץ אותו
ואחרי כמה שאלות הוא שאל אותו שאלה דומה:
אם חוטפים אח שלך מה אתה עושה אז הוא אמר יורה במחבל מנסה לשחרר את אח שלי ואח"כ קורא לתיגבורת
משו כזה אני לא זוכר בעל פה
הבנת? הוא כאילו שאל אותו שאלה , שאל עוד כמה שאלות ובכוונה חזר לשאלה ששאל אותו מקודם בשביל לראות אם הוא בטוח במה שהוא החליט ולא מבולבל
שואל השאלה:
פה גם אותו דבר עושה הכל לחסל את המחבלים גם אם החיים שלי על הקו ואוליי אקרא לתגבורת אותו דבר עם אחי
אנונימי
שואל השאלה:
הם רוצים לראות שאתה עיקבי
אנונימי
כן כמו עיקבי אבל סוג של בטוח בהחלטות שלו
עכשיו אני שנייה אכתוב לך משהו יקח קצת זמן
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
אה תגיד כמה זמן אתה מסוגל לעצור נשימה?
שואל השאלה:
משהו כמו 4-5 דקות
שאני נהנה אפילו יותר
נגיד אני שוחה על הקרעקית של הים למלא זמן אני לא יוצא
אנונימי
רציני? אתה פסיכי בוא אני אגיד לך משהו אבל על אחד המבחנים המיימים שיש בגיבוש
שואל השאלה:
במבחנים אני אלחץ ואני אחזיק 3 דקות
אנונימי
באחד המבחנים במים אתה תצטרך להישאר בערך 20 דקות בקור מוות בחושך עם שנורקל מתחת למים, עכשיו תראה באמצע כזה ידחפו לך מים לשנורקל, רוב החניכים
נבהלים ומוציאים ראש, והם נכשלים, אתה תצטרך בעצם להישאר בקור רוח ולהוציא את המים מהשנורקל בגלל זה אל תיבהל משום דבר ותישאר בקור רוח תמיד!
שואל השאלה:
קור רוח זה אחלה אני לרוב צולל עם השנורקל בתוך הפה והוא מתמלא במים אז אני מתרגל לזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בחופש הגדול נרשם לבריכה ואני פשוט אשחה מלא ואצלול מלא
אנונימי
גם תצטרך לצלול צלילה קרבית, בחושך מוחלט ומשקל עלייך
שואל השאלה:
אני יודע דווקא שמעתי על המחן הזה יש לך זמן קצר להחליט איזה משקל אתה עושה ואתה צריך משקל שלא תראה פוסי ומשקל שלא תטבע
אנונימי
אה ותקשיב יש גם משימה שבעצם אתה תצטרך לשחות בלי לנשום, בעצם לראות לאיזה מרחק אתה יכול להגיע בלי לנשום
שואל השאלה:
אני מכיר את התת אלוף לשעבר של שייטת הוא יאמן אותנו בקיץ
אנונימי
נייסס, תקשיב לגבי הכושר אני מבין שיש לך יפה מאוד, תיתן לעצמך אתגרים מנטלים מידי פעם, ותקשיב אחי אתה חייב להיות בפוקוס בזמן הפסיכולוג!
שואל השאלה:
אני הולך לעשות סימולציה לראיון
אנונימי
אה תקשיב אחי!
שואל השאלה:
ושמע שיהיה לך בהצלחה ממש
כן^
אנונימי
מידי פעם תעשה לעצמך הקפצות בלילה (יעשו לך את זה המון בגיבוש ובמסלול)
ל3 בלילה שבעצם אתה קם ישר! מתקלח במים קרים מתארגן מהר ותחזור לישון
(בגיבוש אתה לא תחזור לישון אבל לפחות תתרגל לזה שאתה הולך לקום באמצע הלילה ישר תוך 2 דקות
שואל השאלה:
סבבה
אנונימי
ותחזק הרבה את הרגליים שלך והסיבולת ( ריצות סקוואטים לאנגים ספרינטים וכולי וגם גוף עליון) עם משקלים עליך
סבבה אחשלי? צריך עוד שאלה?
שואל השאלה:
אני רץ עם 10 קילו עליי אחי ועושה לאנצ'ים וסקוואטים וספרינטים ואני מקיא באימונים ממאמץ אני לא מוותר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לבנתיים סבבה אם יהיו עוד שאלות אני אדבר איתך ואם לך יש שאלות על כל מיני מושגים וצו ראשון יום המא''ה וכאלה דבר איתי
אנונימי
סבבה אחשלי לילה טוב המון בהצלחה
ולעולם אל תוותר תזכור " שווה לסבול רגע אחד של כאב בשביל חיים שלמים של תהילה"
שואל השאלה:
מן הסתם אחי אחי לא נהנה מאז שנכנסצי למסלול הזה חחחח
אנונימי
גבר אם אתה צריך עזרה בצו הראשון ויום המאה תרגיש חופשי לפנות אליי בלי להעליב את ארן נ*גר אבל הוא בן 14 ואומנם יש לו ידע מרשים אבל אני עברתי מיונים כאלו ואני יודע איך להתנהל אז אם תצטרך עזרה בראיון האישי בצו הראשון במבחן הדפר וביום המאה תפנה אליי בכיף
שואל השאלה:
עשיתי את זה כבר אני אחרי 17
אנונימי
מה קורה אחי, חג שמח, תראה סרטון של מישהו שנותן טיפיםלגיבוש והוא היה בגיבוש
https://www.tiktok.com/@adir__tamam/video/7329128930793753863
שואל השאלה:
תודה יאח
אנונימי