6 תשובות
כנראה אייג רגרסור age regressor
אל תתבלבלו עם abdl זאת קהילה נפרדת של מבוגרים שאוהבים חיתולים.
תנסה לדבר איתו על זה כשהוא לא ברגרסיה
והוא יסביר לך
בדרך כלל ניתן לשלוט בזה אז לא נעים לך תגיד לו שאתה מעדיף שהוא לא יהיה ליטל לידך.
אבל שתדע שאם הוא היה ליטל לידך זה מראה עד כמה הוא סומך עלייך כי זה המקום הבטוח שלו
אל תתבלבלו עם abdl זאת קהילה נפרדת של מבוגרים שאוהבים חיתולים.
תנסה לדבר איתו על זה כשהוא לא ברגרסיה
והוא יסביר לך
בדרך כלל ניתן לשלוט בזה אז לא נעים לך תגיד לו שאתה מעדיף שהוא לא יהיה ליטל לידך.
אבל שתדע שאם הוא היה ליטל לידך זה מראה עד כמה הוא סומך עלייך כי זה המקום הבטוח שלו
שואל השאלה:
אוקיי אני אנסה, תודה רבה
אוקיי אני אנסה, תודה רבה
אנונימי
אןלאקי
תתמודד אם הוא לא רוצה לספר זה בעיה שלו
תתמודד אם הוא לא רוצה לספר זה בעיה שלו
אתה צריך לשאול אותו
האם הוא מצפה ממך משהו?
לרוב אנשים שהם נכנסים לרגרסיה הם ממש מתנהגים כמו הגיל המנטלי שהם נכנסו אליו
אם הוא בן 4
אז צריך להתייחס אליו ככזה ( במובן שלא לדבר איתו על דברים שלא מתאימים לגילו או בוגרים)
אתה צריך לשאול אותו מה הוא מצפה מאחרים בזמן הזה
האם הוא רוצה שתטפל בו ?
האם הוא צריך משהו מסויים או פשוט להתנהג רגיל
אתה צריך לדבר איתו להבין ממנו רק הוא יגיד לך
האם הוא מצפה ממך משהו?
לרוב אנשים שהם נכנסים לרגרסיה הם ממש מתנהגים כמו הגיל המנטלי שהם נכנסו אליו
אם הוא בן 4
אז צריך להתייחס אליו ככזה ( במובן שלא לדבר איתו על דברים שלא מתאימים לגילו או בוגרים)
אתה צריך לשאול אותו מה הוא מצפה מאחרים בזמן הזה
האם הוא רוצה שתטפל בו ?
האם הוא צריך משהו מסויים או פשוט להתנהג רגיל
אתה צריך לדבר איתו להבין ממנו רק הוא יגיד לך
שואל השאלה:
לא משנה לי שהוא יהיה ככה לידי, אבל איך אני אמור להתנהג לידו?
לא משנה לי שהוא יהיה ככה לידי, אבל איך אני אמור להתנהג לידו?
אנונימי
יכול להיות שהוא יגיד לך שהוא לא צריך ממך כלום ופשוט שתהייה מודע וזהו
באותו הנושא: