תשובה אחת
יש תהליך של חזרה בתשובה אחרי חטא
חרטה וידוי עזיבת החטא וקבלה לעתיד
(אני די בטוחה שזה הסדר)
הקטע זה שאתה צריך להקפיד לא לחזור שוב על אותו החטא כי אז זה מוריד מהערך של החזרה בתשובה כי אתה עושה את זה פעם אחרי פעם -אין קבלה לעתיד
חרטה וידוי עזיבת החטא וקבלה לעתיד
(אני די בטוחה שזה הסדר)
הקטע זה שאתה צריך להקפיד לא לחזור שוב על אותו החטא כי אז זה מוריד מהערך של החזרה בתשובה כי אתה עושה את זה פעם אחרי פעם -אין קבלה לעתיד
באותו הנושא: