9 תשובות
כן זה מכוער
זה עדכון בתקווה שיורידו בקרוב
זה עדכון בתקווה שיורידו בקרוב
כן כיעור
לא
כן
זה נוראא
לא והלוואי שלא יעשו לי זה נראה מזעזע
מזל שאין לי מספיק אחסון לעשות את העדכון
מזל שאין לי מספיק אחסון לעשות את העדכון
כןן מזעזע
^שינו
הכל יותר בוהק
הורס את הקטע של דארק מוד
אני מקווה שישנו את זה ככה שיהיה יותר דברים שאפשר לשנות לפני טעמנו
הכל יותר בוהק
הורס את הקטע של דארק מוד
אני מקווה שישנו את זה ככה שיהיה יותר דברים שאפשר לשנות לפני טעמנו
לא יודעת לא ראיתי שיש שינוי..
אולי כי העדכון כבר אצלי כמה שבועות?
אולי כי העדכון כבר אצלי כמה שבועות?
אנונימית
באותו הנושא: