12 תשובות
לא אי אפשר לבטל אם יצא
תחכי שזה יגיע ואז תחזירי
שואל השאלה:
^^כתהתי שזה עוד לא יצא, הם אמורים לשלוח את זה בקרוב
אנונימית
אי אפשר אם יצאה למשלוח
שואל השאלה:
חחח זה עוד לא יצא אבל.. כתבתי
אנונימית
לא, את יכולה לכתוב שם ביטול ואז ישאלו את הסיבה. אם זו סיבה הגיונית. אז יבטלו לך כמו משהיו טכני או מוצר לקוי או לא יודע מה

אם זה נטו כי לא בא לך. המוכר יכול לשקול אם לבטל או לא לבטל. מה שיותר מדאיג אותי זה שאת משתמשת באשראי? מסוכן... עדיף פיפל או משהיו שמהווה מסנן ביטחון בינך לבין התשלום
הכוונה מהמחסנים שלהם...
שואל השאלה:
הייתי בטוחה שאיבדתי את המכונת קעקועים שלי ולא מצאתי אותה בבית שבועיים ואחרי שהזמנתי מצאתי אחרי יומיים.. ואין לי מושג מה לעשות אני גם רוצה את ה200 שקל חזרה
אנונימית
זה כמעט בלתי אפשרי חחח
זה עיניין שלך, הזמנת זה אחריותך. מכאן את יכולה לשלוח לו הודעה ולבקש שהמוצר לא נצרך או טעות. אם המוכר נחמד ויבין. הוא יחזיר ויבטל הכל. ואם לא. זה לא יקרה וזה ישלח. אבל גם ביטול לוקח 90 יום עד שהכסף מגיע לויזה
שואל השאלה:
ואם המשלוח מגיע אפשר להחזיר ולקבל זיכוי כספי?
אנונימית
לא נראלי