2 תשובות
בארץ אני משתמשת שנתיים בערך בלה רוש פוזה
הם הכי טובים שיש הם עולים 90-100 אבל יש עליהם מבצעים בסופר פארם באונליין שזה יותר שווה
שווה להשקיע על קרם הגנה
הייתי מביאה לך חברות אחרות שהן יותר זולות ניסיתי אותן או שהן משאירות לבן על העור או שזה שומני אין מה לעשות צריך להשקיע על קרם הגנה שהוא טוב
אני יודעת שיש באייהרב טוב והוא עולה בסביבות ה50-60