4 תשובות
יכול לקרות לכל אחד..
תבקשי מה' סליחה וקחי על עצמך החלטה לשים לב יותר להבא
הכל בסדר
תבקשי מה' סליחה וקחי על עצמך החלטה לשים לב יותר להבא
הכל בסדר
זה בשוגג..
תעשי תשובה ותקבלי על עצמך להבא בךי נדר לשים לב יותר:)
אשרייך שאכפת לך❤
תעשי תשובה ותקבלי על עצמך להבא בךי נדר לשים לב יותר:)
אשרייך שאכפת לך❤
אנונימית
אין מה לעשות כבר אכלת, לא נורא
שואל השאלה:
^^שומרת 3
^ובסדר תודה רבה❤
^^שומרת 3
^ובסדר תודה רבה❤
אנונימית
באותו הנושא: