9 תשובות
לא נראלי
אנונימי
לא חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חברות שלא עברו את הבגרות ולהן כן מאפשרים לעשות שוב
אז לי גם אמורים לתת לא? כי קיבלתי די נמוך והגישו על גבוהה אז המורה כן תאפשר לי אבל השאלה אם בכלל אפשר להירשם לזה אם יש לי כבר ציון סופי
יש לי חברות שלא עברו את הבגרות ולהן כן מאפשרים לעשות שוב
אז לי גם אמורים לתת לא? כי קיבלתי די נמוך והגישו על גבוהה אז המורה כן תאפשר לי אבל השאלה אם בכלל אפשר להירשם לזה אם יש לי כבר ציון סופי
אנונימית
כן בטח
גם אם יש ציון סופי עדיין אתה יכול לגשת שוב. והציון הגבוה ילקח.
בטח שאפשר, צריך לפנות אל המורים ולבקש ולגשת למועד קיץ. מה שכן קחי בחשבון שציון המגן שאיתו ניגשת לבגרות שנה שעברה לא ישתנה. את תגשי עם אותו מגן של שנה שעברה
אנונימית
שואל השאלה:
המגן 95 אז פצצה בשבילי^
רק הבגרות הלכה זוועה
המגן 95 אז פצצה בשבילי^
רק הבגרות הלכה זוועה
אנונימית
אצלי בדיוק הפוך, אז גם לגשת שוב לא יעזור):
אבל בהצלחה!
אבל בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: