תשובה אחת
לפי דעתי ישראייר,ארקיע מבטלים מלא טיסות ואל על עוד יותר יקרים עכשיו מנזקי המלחמה הכלכליים חבל לשלם הרבה מידי בשביל טיסה,אני אישית אומרת שישראייר כדאי