15 תשובות
וואו זה מהמםם
אנונימית
שואל השאלה:
יאא תודה אהובתי תצאי מאנונימית אני אתן לך פרח
יאא תודה אהובתי תצאי מאנונימית אני אתן לך פרח
אנונימית
ממש מושלם, תקראי לה ג'סמין
שואל השאלה:
וואי תודהה
וואי תודהה
אנונימית
בכיףף (:
וואי אהבתי זה יכול להיות דמות של סדרה מצויירת יש לזה עיצוב גאוני גם העיניים והכל
אוליביה*
אוליביה*
שואל השאלה:
אמאלה וואו תודה וואי עשית לי את היום
אמאלה וואו תודה וואי עשית לי את היום
אנונימית
זה לא נראה רגיל העיצוב מיוחד עם אופי
שואל השאלה:
וואי אני אבכהה דיי
וואי אני אבכהה דיי
אנונימית
זה מקסיםם, זה סגנון ציור מיוחד, לא ראיתי משהו כזה אף פעם, אהבתי
שואל השאלה:
דיי אמאלה תודה רבה
דיי אמאלה תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
הפרופורציות זה הסגנון ציור אבל אני אוסיף כפלים וקמטים, תודה רבה!
הפרופורציות זה הסגנון ציור אבל אני אוסיף כפלים וקמטים, תודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תודהה
וואי תודהה
אנונימית
וואו זה כזה יפהה
תקראי לה מילאן או בקיצור מילי
תקראי לה מילאן או בקיצור מילי
אחלה
לשיפור
לעבוד על פרופורציות והייתי גם מנסה להכניס כל מיני כפלים וקמטים בבגדים בעיקר שיהפכו את הציור לטיפה יותר מעניין
לשיפור
לעבוד על פרופורציות והייתי גם מנסה להכניס כל מיני כפלים וקמטים בבגדים בעיקר שיהפכו את הציור לטיפה יותר מעניין