13 תשובות
הלו סניוריטה לא ידוע
אנונימית
לא ברור
אין עוד אזרחות
כי אסור להוציא אותם
הוא גונב לי
הם שונאים את עצמם לא צריך להכחיש
שואל השאלה:
^^למה ככה
^^למה ככה
אנונימית
אין איך לצאת מפה לאן נלך
אנלא שונאת את ישראל אבל יש לנו עם דוחה ויקר פה בטירוף וכל הפוליטיקאים פה מטורפים אחד אחד גם ימין גם שמאל אנחנו בקושי מתפקדים
אנלא שונאת את ישראל אבל יש לנו עם דוחה ויקר פה בטירוף וכל הפוליטיקאים פה מטורפים אחד אחד גם ימין גם שמאל אנחנו בקושי מתפקדים
אנונימית
^ אם נברח בכל משבר במדינה אז לא ישאר על מה להגן
כי את שאר העולם אנחנו שונאים יותר
כי יש להם פה זכויות ואפשרויות
כדי לרצוח אותנו?
באותו הנושא: