11 תשובות
הלו סניוריטה לא
לצערנו
הלו סניוריטה כן
אנונימית
כן הרוב אבל אני לפעמים ורק שמה שירים
כן
הלו גברת
מה זה פתקים באינסטגרם ?
בקושי
אני שמה רק שירים פעם ב
מה זה פתקים באינסטגרם ומה זה הודעות רגילות ? מישהו יכול להסביר תהבדלים? לא מכיר חחח
וואלה זה אחד המביכים
אנונימית