7 תשובות
אי אפשר בלי גז
ממתי מחממים כדורי שוקולד על הגז?o_o
את התערובת!
אה חשבתי את הכדורים עצמם כשהם כבר מוכנים חח
חחח להפך הם צריכים להיות קרים
שואל השאלה:
בטח שאפשר בלי גז פעם עשיתי את זה בלי גז אבל אני לא זוכרת איך חחח
אנונימי
ידעתי שזה בלי גז!
באותו הנושא: