7 תשובות
אי אפשר בלי גז
ממתי מחממים כדורי שוקולד על הגז?o_o
את התערובת!
אה חשבתי את הכדורים עצמם כשהם כבר מוכנים חח
חחח להפך הם צריכים להיות קרים
שואל השאלה:
בטח שאפשר בלי גז פעם עשיתי את זה בלי גז אבל אני לא זוכרת איך חחח
בטח שאפשר בלי גז פעם עשיתי את זה בלי גז אבל אני לא זוכרת איך חחח
אנונימי
ידעתי שזה בלי גז!
באותו הנושא: