6 תשובות
או שחקן
או שלא היה בטוח בעצמו
מזל שזה נגמר בפגישה ולא משך אותך יותר..
ממליצה על דייט ראשון לא למהר לנשיקות, עד שלא מכירים לפחות לפחותת מלפני זה לפחות כמה ימים ובזמן הזה הספקתם לדבר בטלפון (זאת המלצה, את תקחי לאן שנראה לך) 3>
שואל השאלה:
אנחנו דיברנו בטלפון במשך שבוע לפני שיצאנו לדייט אז פחות היה לי בעיה שנתנשק והיה לנו חיבור ממש טוב
אנונימית
כן שחקן ולא רצה משהו רציני חבל
מה אני בשוק איזה בן *****

כאילו למה להשלות למה לנשק לא מבינה
אולי אבל הוא חסם אותך? חרטטן אפס שונאת כאלהה
אנונימית
באותו הנושא: