50 תשובות
כשאני מקבלת מעל 60 במתמטיקה
להצליח בלימודים ולשדר לאנשים בצורה שהם מתקרבים ורוצים לשמוע מה יש לי להגיד
מד"א , המקום היחידי שאני מרגישה שייכת בו.
מדאיסטים להתאחד==>
אנונימית
לקבל ציון טוב
שואל השאלה:
שלי זה להגיע לחמות, אחד המספקים!

עריכה: והנה הגעתי לחמות.
אנונימי
יאללה נעצתי לך סוויטי
ואגב בהקשר לשאלה כשאני מקבלת מחמאות או כשמישהו מראה שהוא מעריך את הדברים שאני עושה בשבילו
להרגיש שעזרתי לבן אדם, אני אוהב את זה
שואל השאלה:
אבל עכשיו באמת, הסיפוק שלי הוא לעזור או להחמיא.
אנונימי
להגיע למטרה שסימנת לעצמך ועבדת כל כך קשה כדי להגיע אליה... ויותר מרים שאנשים אומרים לך שאתה לא יכול או לא תצלי
(קורה הרבה) ואז בום הצלחתי

אה ושאני מפצפצת פצפצים
שואל השאלה:
^ וואו שכחתי מזה לגמרי
אנונימי
שאני לא מוותר בקריירה שלי.
לדוגמה, אני מפיק מוזיקה, אז אני מרגיש גאווה כשאנשים מקהל היותר גדול מזהים את הכישרון שלי ואת השיפור שאני עושה בשירים שאני מפיק ואז בסופו של דבר גם יוצא מצב שמסכימים גם לזה שהשיר כלשהו משלי יהיה חלק מהקהילה הענקים של אותו ערוץ.
(אגב זה כנראה יקרא רשמית כי התקבלתי תיאורתית ל-ncs עכשיו צריך לחכות עד שזה יהיה באמת רשמי שאנחנו נמשיך את התהליך ההסכמה)

מה שעוד מרגיש לי כסיפוק חיובי זה שאני עוזר לאנשים בלהסביר את הדברים קצת יותר בפירוט כי כשמישהו שואל כל מיני שאלות שבהם הוא צריך את המענה שאני יכול לתת לו אני שם את מעמצי כדי לעזור לאותו בן אדם.

אם זה בן אדם קרוב אז כן סליחה זה ישמע כמו חפירה אבל אם מרגיש לי שבן אדם מדבר בתון מסויים ואני מרגיש את זה ואז בן אדם משתף אותי הבמה שהוא עובר, ואז אומר תודה כי הוא מבין שמאוד אכפת לי מהבן אדן הקרוב הזה, זה מה שגורם לי לקבל גאווה אישית או/ו סיפוק חיובי שעזרתי לבן אדם.
להצליח להוציא את עצמי מהתקף חרדה :)
גם נכון^
לעלות במשקלים בחדכ
אנונימית
ואו
האמת ששום דבר
כשאני מצליחה לעזור למישהו בלימודים לדוגמה
תעודת הצטיינות >
כשחברות שלי מעריכות אותי (זה לא קורה לעיתים קרובות)
כשאני מכניסה גול ומצילה את הקבוצה מהפסד מביך
שיוצא לי בדיחה טובה ואנשים צוחקים
לקום לפני 10 בבוקר בשבילי זה הישג
להגיע למטרה כלשהי שהצבתי לעצמי וכרגע אני בשלושתרבע דרך!
כשאני עושה ציפורנים
אנונימית
הדבר שאני הכי גאה בו נראה לי זה הציורים שלי, אני משקיעה כבר שנים וזה שווה את זה
שאומרים לי שאני חברת אמת.
יש לי חברה מדהימה כבר שנה וחצי

הורדתי 30 קילו לפני שנתיים
מאז אני מתאמן 9-10 פעמים בשבוע
אני יודע את הדרך שאני רוצה בחיים
אני משקיע כסף
רצתי חצי מרתון
נרשם למרתון שלם

אכפת לי מעצמי, ואני יודע לעבוד קשה
שאני מסיים את 2 השאלונים של 5 יחל מתמטיקה השנה (בכיתה י) ושכל הציונים האחרונים שלי הם 100 (כולל בחלק מהמתכונות), ואם לא 100 אז מעל 95
להרגיש שעשיתי משהו משמעותי

שעזרתי למישהו, שישיניתי משהו או מישהו את העולם למשהו טוב יותר.

להציב לעצמי מטרה ולעמוד בה

והחלום שלי שיתן הכי הרבה סיפוק בחיים זה להציל חיים!
להוריד עוד איזה חמש קילו
אנונימית
לתרום בגדים או משחקים או כסף או אוכל או כל דבר אחר שאני לא צריכה לאנשים שכן צריכים את זה
לתרום לחיילים ולמפונים
לעבוד קשה למבחנים (בעיקר במתמטיקה) ולהצליח ולא לאכזב את ההורים שלי עם הציון כמו במבחנים קודמים...
כשאני שוב צודקת
כשאני מצליחה להרגיע אנשים וכשאומרים לי שהצלחתי לעזור להם.
כשהצלחתי בתכלס לעזור למישהו ולגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו.
אנונימית שאמרה מד"א, אפשר לשאול אותך משהו בפרטי בבקשה?
להגיע ראשון בקבוצה בכושר קרבי
הרגשת השלמות שיש אחרי שאתה שובר את המידות הרעות שלך. שאתה יכול לנקום ולא נוקם. שאתה יכול לכעוס ולא כועס. וכדומה
ללכת כל יום לחדכ
לסיים סדרה ארוכה ביום אחד
להגיע לדברים שאני מציבה לעצמי
KMP
להתאמן
לעזור לאחרים.
הגובה שלי,חברה שלי,הציונים שלי,המשפחה שלי,החברים שלי,אני בעצמי
לסיים אימון ולא לפרוש באמצע
לעשות לעצמי סדר יום שכולל את כל מה שאני רוצה להספיק ולעמוד בו
שהמאמנת שלי מעלה אותי שלב באימונים
שאם מישהו מעצבן אותי אני משפד לו את הצורה
יש מלאא
-שאנשים מעריכים אותי על הדברים הקטנים
-שאחרי עבודה קשה השגתי את מה שעבדתי בשבילו
-שאנשים שאני מדברת איתם מחייכים מהשיחה
-את הרגע הזה שאתם צוחקים עם חברים/ות שלכם וכולכם מרגישים בכיף ובטוב איתם ומרגישים פשוט מאושרים
יש לי עוד אבל אני לא אחפור
שואל השאלה:
^ אנימתת טוב שלך
אנונימי
להוציא ציון טוב אחרי שבמחצית הקודמת נכשלתי
שאני עדיין חיי ונושם ושאני מצליח בדרך שלי
את האמת נקמה טובה