8 תשובות
אני מזדהה איתך גם אני מרגישה ריקנות מצטערת בשביל שאת צריכה לעבור את זה אם את רוצה לדבר איתי בפרטי את מוזמנת
Y@
משתתף בצערך
אני כל כך מצטערת לשמוע
תהיי חזקה אוהבת אותך ופה בשבילך תמיד אם את צריכה לדבר❤
וואו עוד שניה בכיתי (לא צוחקת)
אין לי מה להגיד אם את רוצה לשתף וכאלה אני פה ועוד כמה (אולי) (כנראה)
מבין אותך נשמע קשה אבל את תעברי את זה אל תתיאשי
שואל השאלה:
^
חחח לא יודעת בטח סתם הרגשות לא עכשיו איזה משהוו חחח
אנונימית
שלום לך יקרה. כתבת ארוך ומרגש. יפה וחשוב שאזרת אומץ וכתבת את מה שאת מרגישה. גם בתקופה הזו וגם בכלל החיים מלאים בתקופות מורכבות, קשות, מאתגרות. כשכמה דברים יחד מצטברים בתקופה קצרה זה ממש יכול להעיק ולייצר המון תופעות פיזיות ונפשיות. זה טבעי וקורה להמון. אם את מרגישה שלבד את לא יכולה לעבור הלאה, שזה מעיק ומייצר תופעות פיזיות... ממש כדאי לחשוב על ייעוץ, טיפול, עזרה. ככל שמקדימים את התהליך קל לעבור את זה ולהתגבר. יותר קל לתקן ולחזור לתפקוד טוב ובריא. אז... כדאי לדבר עם בוגר שאת סומכת עליו, בבית, במשפחה, יועצת בבית הספר, פסיכולוגית. בעיה רפואית ממש מהר להתייעץ עם רופא משפחה שיפנה נכון למומחה. בכלל, כדאי לחפש תחומי עיניין חיוביים, להחליף חוג, פעילות. לעסוק בספורט, מוסיקה, אומנות, התנדבות, קריאה, טיולים וכל דבר שישדר אופטימיות, יופי חיוך. הרבה דברים יעברו מעצמם. ואם צריך תפני לגורם כמו ער"ן וואטסאפ 0528451201 או קו חם 1201. בהצלחה