5 תשובות
אלכהול לחיטוי/משחה בפנטן פלוס
תקני שפריצר עם מי מלח אבל כן בעיקרון עושים מח מלח לוחקים עם היק ושמים על בעגיל
שואל השאלה:
אני עוסקת בציפורניים ויש לי אלכוהול 70%
להשפריץ על העגיל?
אני עוסקת בציפורניים ויש לי אלכוהול 70%
להשפריץ על העגיל?
אנונימית
כוס עם שלוש כפות מלח ומים חמים עד הסוף של הכוס תערבבי ותשימי במקרר עד שזה פושר קר כזה ותקחי מקל אוזניים ותשימי במי מלח ותנקי את העגיל אבל אל תסובבי את העגיל אחרת זה יפתח את הפצע
פשוט ממיסים מלח במים חמים, מחכים שיתקרר ואפשר להשתמש
אם אין רצון להתעסק עם זה - אפשר לקנות תרסיס מי מלח בבית מרקחת או לקנות סליין בריכוז 0.9% (זה מים סטריליים עם מלח בריכוז ביולוגי)
שימי אפשר על מקלון אוזניים ובעדינות תחטאי 3 פעמים ביום.
לא לשים אלכוהול על העגיל!
אלכוהול הוא מאוד אגרסיבי לפירסינג והוא גורם ליובש ועלול לעכב החלמה.
יש סיבה שאלכוהול נועד לחיטוי מניעה ולא לטיפול כזה או אחר בפצעים (בפצעים החיטוי יהיה על ידי יוד לרוב ולא אלכוהול בדיוק מהסיבה הזו)
אם אין רצון להתעסק עם זה - אפשר לקנות תרסיס מי מלח בבית מרקחת או לקנות סליין בריכוז 0.9% (זה מים סטריליים עם מלח בריכוז ביולוגי)
שימי אפשר על מקלון אוזניים ובעדינות תחטאי 3 פעמים ביום.
לא לשים אלכוהול על העגיל!
אלכוהול הוא מאוד אגרסיבי לפירסינג והוא גורם ליובש ועלול לעכב החלמה.
יש סיבה שאלכוהול נועד לחיטוי מניעה ולא לטיפול כזה או אחר בפצעים (בפצעים החיטוי יהיה על ידי יוד לרוב ולא אלכוהול בדיוק מהסיבה הזו)
באותו הנושא: