12 תשובות
אין דבר כזה צודק איפה הויכוח בדיוק
היא שיקרה היא לא סבבה מה עוד יש להגיד
היא שיקרה היא לא סבבה מה עוד יש להגיד
היא עוד מעט 14 אני גם 13 וחצי ומעגלת ל14 איפה הבעיה
תגיד תודה שהיא לא אמרה 15 למה יש בנות שעושות את זה
^זה סתם עצוב ולא הופך את זה ללגיטימי
אף אחד מכם לא צודק
ותיפרד ממנה מה אתה יוצא עם מישהי בת 13?
ותיפרד ממנה מה אתה יוצא עם מישהי בת 13?
שואל השאלה:
אני3
איפה ההגיון במה שאמרת? אתה מתנסח ככה בכוונה?
אמרתי שהיא שיקרה שהיא בת 14
אני3
איפה ההגיון במה שאמרת? אתה מתנסח ככה בכוונה?
אמרתי שהיא שיקרה שהיא בת 14
אנונימי
דבר ראשון אני בת
וראיתי את מה שרשמת שהיא שיקרה שהיא בת 14
וראיתי את מה שרשמת שהיא שיקרה שהיא בת 14
^^כן אבל עכשיו כשאתה יודע שהיא בת 13 תפרד ממנה באופן בהול
שואל השאלה:
אן הגיון במה שאמרת
''תירד ממנה מה אתה יוצא עם מישהי בת 13?''
היא שיקרה לי שעוד חודש היא 15 בכלל
אן הגיון במה שאמרת
''תירד ממנה מה אתה יוצא עם מישהי בת 13?''
היא שיקרה לי שעוד חודש היא 15 בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
נפרדתי ממנה שאני יודע את האמת
נפרדתי ממנה שאני יודע את האמת
אנונימי
נו בסדר אז עכשיו תיפרד ממנה
מה אתה רוצה לא הבנתי
מה אתה רוצה לא הבנתי
שואל השאלה:
אמרת ''מה אתה יוצא עם בת 13?''
כאילו שאני ידעתי שהיא בת 13 גאונה
אמרת ''מה אתה יוצא עם בת 13?''
כאילו שאני ידעתי שהיא בת 13 גאונה
אנונימי
באותו הנושא: