5 תשובות
לא אנחנו לא
לא נכון את סתם מרחפת
באמת יש מלא שלובשים y2k
אנחנו כן וזה נחמד דווקה
טרנד, סטייל, אופנה.
לאנשים נמאס משירי דיכאון של שנות ה2017+ ומעדיפים למחזר שירים (מבחינת מלודיה, תוכן). הזמרת בטיקטוק ayesha erotica ממחזרת מוזיקה של ריהאנה, לדוגמה, פשוט היא משנה את המילים אזזה נשמע "חדש" - אבל זה capitalizing על האפקט של המוכר. זה נשמע לנו מוכר, אז קל לנו להתרגל למוזיקה הזאת ולשמוע אותה.
מבחינת סטייל, לחברות מסחריות קשה לעשות branching out. אין כבר יותר מדי מה לחדש או מה למכור - כי הכל כבר נעשה. אז מה הן עושות כדי להרוויח כסף? מפרסמות מוצרים של שנות ה2000 כדי שאנשים יקנו אותם שוב. מצד אחד, עבר מספיק זמן מאז כדי שלאנשים לא יהיו את הבגדים האלה בארון (כנראה שזרקו אותם ב20 שנה האחרונות). מצד שני, החברות המסחריות לא יכולות לפרסם משהו חדש, כי אין להן רעיון/כסף להשקיע במשהו מקורי/הכל כבר נעשה אז אין מה לחדש. ובכל זאת הם צריכים למכור משהו... אז הם מפרסמים טרנדים ישנים. זה כמו התספורת של הmiddle part שהיא בכלל הייתה טרנד בשנות ה60' כי אנשים רצו שינוי.