6 תשובות
איפה את גרה?
זה יסביר המון
זה יסביר המון
אנונימי
איך הגעת למסקנה הזאת
כי הם לא התבגרו
זה הדור היום לצערנו
אנונימית
שואל השאלה:
מרכז
מרכז
אנונימית
כי זה הרוב של אוכלוסייה
לא רק בארץ אני מתכוונת בכללי בעולם
לכל מדינה יש את הערסים שלה
כמו שיש כמעט בכל מקום בנות בייסיק או סתם חסרות חיים שאוהבות רק לרחל
פשוט תנסי למצוא אנשים שעושים לך טוב
וכל מי שלא עושה לך טוב תעיפי מהחיים שלך
כי עדיף לאבד אנשים שפוגעים בך
מאשר להישאר ולסבול אותם
כי בטווח הארוך לסבול אותם רק יפגע בך
לא רק בארץ אני מתכוונת בכללי בעולם
לכל מדינה יש את הערסים שלה
כמו שיש כמעט בכל מקום בנות בייסיק או סתם חסרות חיים שאוהבות רק לרחל
פשוט תנסי למצוא אנשים שעושים לך טוב
וכל מי שלא עושה לך טוב תעיפי מהחיים שלך
כי עדיף לאבד אנשים שפוגעים בך
מאשר להישאר ולסבול אותם
כי בטווח הארוך לסבול אותם רק יפגע בך
באותו הנושא: