התחברות
הרשמה
רק אני? או שהייתי קטנה הייתי נכנסת לראות באתר הזה שאלות שאני מחפשת עליהן תשובות אבל אף פעם לא הבנתי מזה סטיפס...
רק שגדלתי הבנתי שזה לייעוץ וזה וזה לא סתם אתר גם אתם הייתם ככה או שזאת רק אני?
16 באפריל 2024, 13:17
שאלות בסטיפס
4 תשובות
גם אני
נ
נקודה כחולה חיוורת
לא רק את גם אני
מ
מחלק הסוכריות
חח גם אני
ק
קאפיברית
כנל
מ
מסגרת
באותו הנושא:
מאז שהייתי קטנה הייתי אוהבת לראות אנשים אוכלים אוכל טעים.
חחח זוכרים אותם? הייתי חולה עליהם שהייתי קטנה
תגידו רק אני הייתי מציירת על היד את הסמל של הטיימרים (מהאי) שהייתי קטנה?
שהייתי קטנה הייתי שמה את הגומיות הפרוותיות והענקיות האלה שהיום ניקראות "סקרנצי"(?)
שהייתי קטנה הייתי דיי שמנה
שהייתי בת 7-6 הייתי קטנה הייתי חברותית בקיצור ...היו לי חברים אבל ....
שהייתי קטנה היה לי חברים דתיים ושהייתי הולכת לראות אצלם טום וגרי בטלוויזיה
שהייתי קטנה הייתי אוכלת את השיער שלי ותולשת אותו
כשהייתי קטנה הייתי אומרת הרבה "אם הייתי בן הייתי יוצא איתה" זה אומר משהו?
יש איזה סרט שאני ראיתי שהייתי קטנה ואני חייבת ולראות אותו שוב דחוף!!
רק אני שהייתי קטנה הייתי רואה סרטוני בת מצווה ביוטיוב?