2 תשובות
נראה שאת לא ממש רוצה אותו, ואת רק נענית ללחצים שלו. מציע להפסיק את השיחות עד אחרי פסח. אם עדיין תרצי אחר כך להמשיך אז תתני צ'אנס.
שואל השאלה:
מאוד כיף לי לדבר איתו ואני יוזמת הרבה שיחות, פשוט לא רואה את עצמי נכנסת לזוגיות כרגע, אבל גם לא בא לי לאבד אותו
מאוד כיף לי לדבר איתו ואני יוזמת הרבה שיחות, פשוט לא רואה את עצמי נכנסת לזוגיות כרגע, אבל גם לא בא לי לאבד אותו
אנונימית
באותו הנושא: