2 תשובות
נראה שאת לא ממש רוצה אותו, ואת רק נענית ללחצים שלו. מציע להפסיק את השיחות עד אחרי פסח. אם עדיין תרצי אחר כך להמשיך אז תתני צ'אנס.
שואל השאלה:
מאוד כיף לי לדבר איתו ואני יוזמת הרבה שיחות, פשוט לא רואה את עצמי נכנסת לזוגיות כרגע, אבל גם לא בא לי לאבד אותו
אנונימית