התחברות הרשמה

אייך קוראים למאכל הזה שיש סוג כזה של לחם שבתוכו יש ביצת עיין והצורה של זה דומה או למעוין או עליפסה,מישהוא יודע אייך

קוראים לזה?, אני ידעתי ואז שחכתי
15 באפריל 2024, 21:38
אוכל    
4 תשובות
בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
ואווי תודהה
מילוש
שואל השאלה:
כןכןכן
מילוש
חצ'פורי?
אנונימית
באותו הנושא:
איך קוראים למאכל הזה שמטגנים אותו ובפנים יש תפוח אדמה?
איך קוראים למאכל הזה שטובלים לחם בביצה ואז מטגנים את הלחם על מחבת?
איך קוראים למאכל הזה עם האצה והאורז בפנים וזה מגולגל
איך קוראים לבובה שבתוך בובה שבתוך בובה?
איך קוראים למאכל הזה שמכינים עם ביצים ורוטב עגבניות?ואי שכחתי תשם
יש בצק כזה ובאמתע יש ביצה ומסביב יש גבינה בתוך הבצק, איך קוראים למאכל הזה?
איך קוראים למאכל הזה?
איך קוראים למאכל הזה שמטגנים אותו בבוקר ?
איך קוראים למאכל הזה שניראה כמו שומשום שחור?
איך קוראים למאכל הערבי יש לו כזה שיערות כאלה
איך קוראים למאכל הזה שמטוגן בשמן ושמים בתוכו ביצה?