4 תשובות
אז תעשי תז
אנונימי
כדאי שיהיה לך חשבון
ויכולה לפתוח בלי ת.ז
אבל עדיף שתחכי שיהיה לך
כן ואפשר לפתוח חשבון מגיל 14
שואל השאלה:
^^ כן עשיתי שבוע שעבר כאילו אבל הת.ז פשוט עדיין לא הגיע
אנונימית