4 תשובות
אז תעשי תז
אנונימי
כדאי שיהיה לך חשבון
ויכולה לפתוח בלי ת.ז
אבל עדיף שתחכי שיהיה לך
ויכולה לפתוח בלי ת.ז
אבל עדיף שתחכי שיהיה לך
כן ואפשר לפתוח חשבון מגיל 14
שואל השאלה:
^^ כן עשיתי שבוע שעבר כאילו אבל הת.ז פשוט עדיין לא הגיע
^^ כן עשיתי שבוע שעבר כאילו אבל הת.ז פשוט עדיין לא הגיע
אנונימית
באותו הנושא: