5 תשובות
^^
הוצאת אותה מהדואר כבר?
לפני כמה זמן?
שואל השאלה:
עשיתי עם השכבה ופשוט חילקו לנו
אנונימית
אם קיבלת את יכולה להפעיל את זה
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך,לא הגיעה לי שום הודעה
אנונימית
בסדר מה זה משנה
קיבלת תעודה אז תפעילי
תנסי לפחות