13 תשובות
וואלה זה טריקי
יש משפט שאומר שאנשים שאנחנו פוגשים ביום יום לא סתם פגשנו אותם אלא ללמוד מהם משהו
ברור שהבן אדם הנכון בזמן הלא נכון
כי ברגע שזה כן זה תמיד יהיה אפשר למצוא אותו ולתת לזה הזדמנות שנייה ולתקן את מה שלא הסתדר בטיימינג ההוא, לעומת קשר עם בן אדם רעיל שלא מתאים לך ויפגע בך ברמות בזמן שאת כביכול הכי מוכנה ורוצה זוגיות וכנראה נותנת מעצמך המון אבל בסוף מתאכזבת ונפגעת.
שואל השאלה:
לא תמיד אבל אפשר להיות עם ההן אדם ואז זה נשאר איתך לכל החיים אם הוא אהבת חייך
אז הוא לא הבן אדם הנכון
זה נשמע קלישאתי אבל אם זה באמת היה "זה" מה שנקרא, הוא היה מחכה ובמוקדם או במאוחר זה היה קורה ועובד בתזמון הנכון, כאילו אני ממש מאמינה בזה.
לא בהכרח שהוא יהיה אהבת חייך אבל יכול להיות שהוא בא ללמד אותך שיעור לחיים שיעזור לך להכיר את הבן אדם הראוי לך
אין דבר כזה הבן אדם הנכון בזמן הלא נכון
אם הוא הבן אדם הנכון אז הזמן לא משנה וזה יסתדר בסוף
אנונימית
שניהם נוראיים אבל נראלי הראשון לפחות לחוות בנאדם נכון ואז אולי שיהיה זמן נכון אז דרכינו יחזרו זה לזו
אנונימית
השני
הראשון
ברור שהראשון
השני זה לקחת את המקרה הגרוע ושמת אותו במקרה יותר גרוע אז לא סידרת שם כלום
מי שלא מבין יגיד הראשון אבל הראשון יותר כואב בסופו של דבר פי מאה
הראשון מה השאלה פה
הראשון