3 תשובות
^^בדיוק, תלוי מה הקשר ביניכן
הייתי מוסיפה סליחה על השעה וזה.. שולחת חיבוקים
שואל השאלה:
זה משהו שהוא כאילו ללא צורך להעריך יותר לשתף אותה
אנונימית
אם אתם בקשר טוב אז למה לא דווקא אני חושבת שהיא תעריך את זה