3 תשובות
^^בדיוק, תלוי מה הקשר ביניכן
הייתי מוסיפה סליחה על השעה וזה.. שולחת חיבוקים
הייתי מוסיפה סליחה על השעה וזה.. שולחת חיבוקים
שואל השאלה:
זה משהו שהוא כאילו ללא צורך להעריך יותר לשתף אותה
זה משהו שהוא כאילו ללא צורך להעריך יותר לשתף אותה
אנונימית
אם אתם בקשר טוב אז למה לא דווקא אני חושבת שהיא תעריך את זה
באותו הנושא: