4 תשובות
^שאלה טובה
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם כותבים באנונימי
אנונימית
תןדה אבוש❤
אני מעריכה את זה מאןד!
אנונימית
תודה רבה אבושש, זה לא מבון מאליו, תודה רבה
אנונימי