3 תשובות
שואל השאלה:
אחלה תודה רבה!
אחלה תודה רבה!
אנונימית
אפשר אבל זה סתם לסבך את עצמך אפשר פשוט להשתמש בהגדרות של סינוס וקוסינוס
מותר, וזה פשוט חלקי אחד כי סינוס 90 זה אחד.
אבל אם את כבר במשולש ישר זווית, עדיף לך להשתמש בהגדרות הסינוס, קוסינוס או טאנגנס, אבל כן אפשר סינוסים.
אבל אם את כבר במשולש ישר זווית, עדיף לך להשתמש בהגדרות הסינוס, קוסינוס או טאנגנס, אבל כן אפשר סינוסים.
באותו הנושא: