4 תשובות
אני חושבת שיהיה עוד גל של התקפות וזהו
לבנתיים, אבל עוד תמשיך לצערנו
נגמרה לבינתיים
אם ישראל תתקוף היה עוד תקיפות ויש מצב שהתפתח מלחמה או מבצע מול איראן
אנונימי
באותו הנושא: