6 תשובות
שואל השאלה:
אני נשארתי ערה כל הלילה ואני כבר עייפה
תלכי לישון אהובה.
מקסימום תהיה תקומי לממד/ מקלט/ מקום מוגן קרוב :)
תלכי לישון, ומקסימום אם תשמעי עזקה תקומי ותיהי מוכנה. אבל נכון לרגע תצברי כוחות.
שואל השאלה:
אני שונאת רעש של אזעקה במיוחד שזה בא במפתיע זה מפחיד
יכול להיות שכן.. שיגרו מטח נוסף ב4 וחצי אז כנראה עוד חצי שעה יגיע
וגם יש את הכטבמים ששוגרו אתמול בלילה
אנונימית
^^אני מבין, אבל עדיף לפחות כמה שעות לישון במקום לחכות לעזקה כל הלילה ואז להבין שלא הייתה אפילו עזקה אחת.