9 תשובות
הוא רחוק. זה לא שהוא איטי זה פשוט שאיראן רחוקה מישראל
ואמרו שלכטבמים לוקח 9 שעות
לא לטילים
לטילים שלהם לוקח 12 דקות התבלבלתי בהתחלה כי בא לי לישון כבר
לא לטילים
לטילים שלהם לוקח 12 דקות התבלבלתי בהתחלה כי בא לי לישון כבר
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל יש טילים שמגיעים ב12 דקות ויש כאלה שמגיעים בתשע שעות
כן אבל יש טילים שמגיעים ב12 דקות ויש כאלה שמגיעים בתשע שעות
אנונימית
כי טיל בליסטי הוא טיל מאוד מאוד מהיר
לא
9 שעות זה הכטבמים
9 שעות זה הכטבמים
אנונימי
עושים לנו הכנה חמודים מתחשבים
תסתכלי במפה שניה ותביני כמה איראן רחוקה
גם אם טיל טס ב1,000 קמ"ש יקח לו די הרבה זמן להגיע
גם אם טיל טס ב1,000 קמ"ש יקח לו די הרבה זמן להגיע
אנונימי
לא, הוא פשוט רחוק
לכלי טיס בלתי מאוייש לוקח 9 שעות וזה 1000 קילומטר זה לא איטי ממש, כי זה כבד.
זה בערך 111.11111 קמ"ש (דרך חלקי זמן שווה מהירות בשעות) שזו מהירות של רכב בכביש מהיר.
לטיל בליסטי לוקח 12 דקות אז נראה לי שהוא בערך במהירות 5000 קמ"ש (כי אם לוקח לו 12 דקות ל1000 קילומטרים אז נכפיל ב5 ונגיע לכמה שלוקח לו בשעה).
לטיל האחר לוקח שעתיים אז הוא במהירות של 500 קמ"ש.
אז הם לא איטיים, לוקח זמן לטוס 1000 קילומטרים, זה כמו לעשות את שביל ישראל - ברגל יכול לקחת גם כמה חודשים.
זה בערך 111.11111 קמ"ש (דרך חלקי זמן שווה מהירות בשעות) שזו מהירות של רכב בכביש מהיר.
לטיל בליסטי לוקח 12 דקות אז נראה לי שהוא בערך במהירות 5000 קמ"ש (כי אם לוקח לו 12 דקות ל1000 קילומטרים אז נכפיל ב5 ונגיע לכמה שלוקח לו בשעה).
לטיל האחר לוקח שעתיים אז הוא במהירות של 500 קמ"ש.
אז הם לא איטיים, לוקח זמן לטוס 1000 קילומטרים, זה כמו לעשות את שביל ישראל - ברגל יכול לקחת גם כמה חודשים.
באותו הנושא: