6 תשובות
אמרו שכנראה בשעה שתיים
אמרו שבסביבות 2:00
אנונימית
שואל השאלה:
כדאי להישאר ערה או ללכת לישון כבר?
כדאי להישאר ערה או ללכת לישון כבר?
לא שניה יכול
למה כל השמות פה של הבנות זה עם המילה סתומה, מה נסגרר
לישון
באותו הנושא: