7 תשובות
וואי זה מלא
למה שתקני 47 פרטים עדיף שלא ליפול לקניה הרגשית
זה המון
147 לפריט
דיי יקר אבל אם אין לך בעיה להוציא סכום כזה על בגדים זה בסדר, אישית עשיתי קנייה בשיין של 100 פריטים באלפיים שקל
אנונימית
בעיקרון כן זה מחיר סבבה פשוט זה הרבה פריטים אז גם המחיר גבוה
באותו הנושא: