3 תשובות
עדיף לך לדחות לא נראה לי כולם יבואו
שואל השאלה:
ברור לי אבל אם אני אעשה בבית?
ברור לי אבל אם אני אעשה בבית?
אנונימית
תאמרי להורים שלך ללכת לאיזה ארוחה אלה עם כן את מעדיפה שיהיה שם מישהו אחראי וזהו אני לא יודע אני לא איש של מסיבות
באותו הנושא: