5 תשובות
אנחנו ערוכים ונמצאים בכוננות שיא אני בטוחה שהכל יהיה בסדר:)
רק לסמוך על השם ולעשות תשובה.
"אין על בורא עולם, בעולם"




אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר.
אני סומך על ה' והצבא שלנו שהכל יהיה בסדר
היית שואלת את זה בשישי באוקטובר הייתי עונה לך כן
כן
אנונימי