6 תשובות
כן הם שיגרו מאות כטמבים/טילים שעוד 9 שעות יגיעו אלינו
מקווה שמערכות ההגנה יצליחו להתמודד עם זה
עוד שעתיים לגבי הטילי שיוט
אנונימי
יש כטבמים בדרך שיגיעו בבוקר
ככה אומרים
כן הם כבר שלחו