4 תשובות
וואי אין לי מושג
ניסית אולי לחפש בגוגל?
ניסית אולי לחפש בגוגל?
יש לי מתכון לפאי דובדבנים ממש טוב אם את רוצה :)
שואל השאלה:
כןכן אני אשמח!
כןכן אני אשמח!
אנונימית
פעם מקדונלס מכרו,גם אם אני לא טועה בורגראנץ אבל בבורגראנץ היה פאי בטעם שוקולד ובמקדונלס תפוחים
באותו הנושא: