5 תשובות
קשוח תלמדי לזה
תלמדי בלומדות
למה אנשים אומרים פה שזה קשה? אם מתכוננים זה לא קשה בכלל
למה אנשים אומרים פה שזה קשה? אם מתכוננים זה לא קשה בכלל
להתכונן בלומדות, כל השאלות שם יהיו לך.
קיבלתי 90 לי להתכונן, ומי שאני מכירה שקיבל גבוה אמר שלהתונן לא עזר להם בכלל, זה בודק צורת חשיבה זה לא משהו שקל לשנות
בקשר לטיפים הכי חשוב לא להלחץ, אם נגמר הזמן תבחרי מה שהכי נראה לך. אם יש לך הפרעות קשב התוספת זמן עוזרת ממש אז חשוב להוציא לפני, לכי לפי ההגיון בד"כ אבל לפעמים הם מנסים להתחכם אז תשימי לב גם לזה
בקשר לטיפים הכי חשוב לא להלחץ, אם נגמר הזמן תבחרי מה שהכי נראה לך. אם יש לך הפרעות קשב התוספת זמן עוזרת ממש אז חשוב להוציא לפני, לכי לפי ההגיון בד"כ אבל לפעמים הם מנסים להתחכם אז תשימי לב גם לזה
מסכים, אני קיבלתי 90 והתכוננתי הרבה, ובאמת במבחן הרגשתי שהלומדה לא באמת כזה עזרה לי, זה כן טוב בשביל להכיר את השאלות לפני ולפתח טכניקה מסוימת להבנה של השאלות אבל גם זה די זניח לדעתי
באותו הנושא: