התחברות
הרשמה
איך אפשר לעשות באייפון שאחרי שמתקשרים אליי ואני לא עונה שאני אדבר ואגיד תשאירו הודעה
כמו בסדרות:)
13 באפריל 2024, 11:29
3 תשובות
לא נראה לי יש כבר את הדברים האלה היום פשוט יש הודעות
ה
המלכה אליזבת השלישית
זה תמיד עושה את זה אם את לא עונה לדעתי אומר שהלקוח לא זמין כרגע
ש
שַׁחַר
אין את זה זה היה רק בטלפונים של פעם
ד
דורה הלבנוני