8 תשובות
לא, אנחנו בטירונות חיפננו רצח ושפכנו בקבוק מים על הרצפה בלי חומרים וסתם ניקינו איפה שרואים ושיראה שכאילו ניקינו

ובסדיר משתמשים בנוזל רצפות מהול במים
אגב אם זה מאוד קריטי לך את תמיד יכולה להגיד למפקד/ת שלך על זה ואני מאמין שיתחשבו בך.
בצבא אין אקונומיקה, יש דנה (קליר דיש)
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
יופי תודה
אנונימית
לא שזכור לי מהטירונות.
לא אבל עם כל הלכלוך שם חייב משהו חזק כזה