4 תשובות
לא, לא שווה את זה
שואל השאלה:
אבל מה הסיכוי שיעצרו אותי בכלל
אבל מה הסיכוי שיעצרו אותי בכלל
אנונימית
את לא רוצה להתגרות במזל תאמיני לי :)
לדעתי לא שווה.
מכיר אישית חברים שנתפסו.
קיבלו שלילה והיו צריכים לעבור תיאוריה שוב + תקופת הנהג החדש שלהם התאפסה.
גם אם הסיכויים מזעריים, עדיף לא לקחת אותם בכלל.
מכיר אישית חברים שנתפסו.
קיבלו שלילה והיו צריכים לעבור תיאוריה שוב + תקופת הנהג החדש שלהם התאפסה.
גם אם הסיכויים מזעריים, עדיף לא לקחת אותם בכלל.
באותו הנושא: