3 תשובות
לא כדאי בחושך כי לא יראו אותך. אם אתה כן נוסע בחושך תלבש בגדים בצבעים בהירים וגם תהבהב אם אתה רואה אוטו מתקרב או לא יודעת פשוט שיראו אותך
עדיף שלא
הפחד הזה מוצדק לגמרי
לפעמים הפחד מזהיר אותנו מדברים שאשכרה מסוכנים כמו זנ
אם אתה רוצה אקסטרים, לך ללונפארק
אל תשחק עם החיים שלך
הפחד הזה מוצדק לגמרי
לפעמים הפחד מזהיר אותנו מדברים שאשכרה מסוכנים כמו זנ
אם אתה רוצה אקסטרים, לך ללונפארק
אל תשחק עם החיים שלך
עדיף שלא לנסוע עם קורקינט חשמלי בכביש
באותו הנושא: