4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אהה וחובה קרם הגנה בבוקר!
אנונימית
אני משתמשת באפידו שלושה חודשים ולוקחת דוקסילין שזה דומה בערך חודש. זה סבבה ויש שיפור אבל לא ממש גדול. תלוי במצב של האקנה שלך אני מניחה אבל שלי כן נראה יותר טוב מלפני שלושה חודשים פשוט ציפיתי לשינוי קצת יותר גדול.
את הכדור שאני לוקחת צריך לקחת בעמידה ולא לשכב איזה חצי שעה אחכ. נראה לי זה ככה גם עם שלך.
ועם האפידו בהתחלה הייתה לי התפרצות של אקנה ואחרי איזה חודש המצב השתפר בדרכ יש התפרצות בחודש הראשון. ובהתחלה זה שורף קצת אז כדאי להתחיל עם זה בהדרגה.
את הכדור שאני לוקחת צריך לקחת בעמידה ולא לשכב איזה חצי שעה אחכ. נראה לי זה ככה גם עם שלך.
ועם האפידו בהתחלה הייתה לי התפרצות של אקנה ואחרי איזה חודש המצב השתפר בדרכ יש התפרצות בחודש הראשון. ובהתחלה זה שורף קצת אז כדאי להתחיל עם זה בהדרגה.
אנונימית
epidu pump? אם כן אז לקחתי ועזר לי
באותו הנושא: