7 תשובות
אולי אתה לא מתאמן כח מספיק
כמה סיבות אפשריות
אתה עובד יותר מדי על הגוף
אוכל הרבה ולא בכמות שאתה צריך, אוכל גאנק ואוכל מהיר
לא מעלה משקלים בעבודות
לא עובד לפי תכנית מסודרת
לא צןרך חלבון ופחמימות שהגוף צריף
אתה עובד יותר מדי על הגוף
אוכל הרבה ולא בכמות שאתה צריך, אוכל גאנק ואוכל מהיר
לא מעלה משקלים בעבודות
לא עובד לפי תכנית מסודרת
לא צןרך חלבון ופחמימות שהגוף צריף
שואל השאלה:
אני מנסה אבל הוא אומר לי שהטכניקה לא טובה אז אני מוריד משקל משמע אני די תקוע
אני מנסה אבל הוא אומר לי שהטכניקה לא טובה אז אני מוריד משקל משמע אני די תקוע
אנונימי
שואל השאלה:
yeat אני עושה את כל זה חוץ ממעלה משקלי עבודה כי מסתבר הטכניקה שלי לא טובה אז הורדתי משקל
yeat אני עושה את כל זה חוץ ממעלה משקלי עבודה כי מסתבר הטכניקה שלי לא טובה אז הורדתי משקל
אנונימי
תוריד משקל, תעבוד קצת על טכניקה לכמות זמן ואז תחזיר
ואם אתה אוכל יותר מדי שומן ומטוגן ופחות אוכל וחלבון בריא אז תשנה את זה
ואם אתה אוכל יותר מדי שומן ומטוגן ופחות אוכל וחלבון בריא אז תשנה את זה
שואל השאלה:
אני אוכל חביתה 6 ביצים 2 פיתות 300 גרם חזה עוף וגם אורז ולפעמים אוכל בשר כמו אנטריקוט או טחון. אני אוכל שוקולד מריר בשביל להכניס קלוריות וגם כל מיני דברים אחרים כמו אגוזים אבקת חלבון אז אני לא אוכל גאנק פוד זה למה הזכרתי שאני אוכל נקי כלומר בריא
אני אוכל חביתה 6 ביצים 2 פיתות 300 גרם חזה עוף וגם אורז ולפעמים אוכל בשר כמו אנטריקוט או טחון. אני אוכל שוקולד מריר בשביל להכניס קלוריות וגם כל מיני דברים אחרים כמו אגוזים אבקת חלבון אז אני לא אוכל גאנק פוד זה למה הזכרתי שאני אוכל נקי כלומר בריא
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו לא יודע עד כמה זה בריא אבל זה יחסית סבבה וזה כמות טובה של חלבון
כאילו לא יודע עד כמה זה בריא אבל זה יחסית סבבה וזה כמות טובה של חלבון
אנונימי
באותו הנושא: