19 תשובות
כןןן
שואל השאלה:
לא ערס פשוט יש לי נסיעה לחדר כושר וזה מעייף באופניים רגילות
כן כדאי לך
מה הקשר לערס?
לדעתי עדיף רגילים- יותר בריא ויותר בטוח.
שואל השאלה:
הבעיה שרגילים זה הרבה יותר איטי
צריך רישיון בשביל זה
אנונימית
די אם החרטא הזה חחח^
^מה "דיי עם החרטא" אחי? ילד בכיתה שלי נהג על אופניים חשמליים בלי רישיון נתנו לו דו"ח 1000 שקל.
רוצה לנסוע בלי רישיון? סע. אל תגיד "לא ידעתי" אחר כך כשתעשה עבירת תנועה.
אנונימית
טוב טוב מה שתגיד כי לא צריך לנסוע ליד שוטרים וצריך לדעת לברוח משוטרים סבבה.
צריך לדעת לברוח מרכב משטרה זה קל הרכב מגיע אתה עושה פרסה וזהו פשוט יש אנשים משוגעים עוצרים למשטרה מתי שאומרים לעצור מה זה איזה טיפשים
^תגיד אתה ילד שאתה מדבר ככה?
יש סיבה שצריך להוציא רישיון לאופניים חשמליים. זה ממש מסוכן ויכול לעלות בחיי אדם.
זה כמו שתגיד לאנשים לא להוציא רישיון על אוטו "כי זה ממש קל ורק צריך לתת גז כשרואים שוטר". זה מסוכן ולא ממקומך להחליט אם זה חוק מיותר.
על תיהיה כמו האנשים החוקיים בעולם תמימים
צריך לדעת ליברוח ולעשים קסדה אולי וככה פחות יתפסו
אפילו על רכב מותר ליסוע בלי רישיון אבל צריך לדעת ליברוח אבל זה לא שווה כי ברכב קשה ליברוח
אתה ילד.
תתבגר קצת ותבין שמדובר בחיים של בני אדם על כף המאזניים.
אתה יודע מה זה בכלל להיות על ההגה, ולדעת שטעות אחת שלך יכולה להוביל למוות של בן אדם רק בגלל חוסר זהירות או הסחת דעת?
הבנתי אבל יאו נו מה כל אחד יהיה אחראי על מה הוא רוכב זה לא קשור למישטרה המישטרה על תיתערבו אנשים רוצים ליסוע במה שהם רוצים וזה יהיה אשמתם המישטרה לא צריכה ליתערב
הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים שהפעולות והחלטות שלהם מסכנות אחרים.
והמשטרה כן צריכה להתערב.
תעדכן אותי מה תהיה דעתך שנוגע למשטרה כשיפגעו באוטו שלך ויברחו בלי להשאיר פרטים, נראה אם לא תערב משטרה (ויש מקרים יותר קשיים מאשר פגיעה באוטו...)
אוקיי סבבה אני גם מסכים עם זה שאפשר לברוח אם רוצים חחח