3 תשובות
בגדול
בערבי חג חותמים חצי יום - זה אומר שמי שלא סוגר את החג, ביום שני חותם חצי יום.
אם ביום ראשון את בבסיס ואז משחררים אתכם כמו בימי חמישי, אז את לא חותמת בכלל.

חצי יום חותמים רק בערבי חג, לא בחצאי ימים שנמצאים בבסיס
^ אה כן
את חותמת על ימים שאת לא בבסיס ולא מוגדרים כימי שבתון
אם היית יוצאת בשני גם אם זה ב6 בבוקר אז לא היית חותמת על שני בכלל
שואל השאלה:
הכוונה שלי זה שעכשיו בשני הבא שצריך לחתום חצי יום אם נגיד אני חותמת על ראשון ואז חוזרת ברביעי אז על שני זה יהיה לי עדיין חצי יום למרות שלא היתי בבסיס?
אנונימית